Gå til innhold

ja ja, blir nok værende her en god stund til

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ikke det, dette forumet er hyggelig nok det, men jeg ønsket bare å gå videre i prosessen...

Var hos gyn. i dag for å sjekke om kroppen har ryddet opp selv etter en MA som ble påvist i forrige uke. I natt blødde jeg ut min lille spire som hadde vært død siden uke 6, det er så trist, men føler meg lettet på samme tid. Skulle vært 12 uker på vei nå...Jeg slipper heldigvis utskraping, det er det positive.

Fikk beskjed om å begynne på ny Pergokur når jeg får første menstruasjon. Jeg akter å prøve å finne eggløsning denne måneden også, så får vi se.. Er det mange som har blitt gravid rett etter en utskraping eller SA? Er det kanskje større sjangse for å miste da?

Jeg ble skuffet da det ikke ble gjort noe med søknaden om prøverør. Det var egentlig planen før jeg ble gravid i sommer. Nå mente han at jeg ikke ville få godkjent søknaden min siden jeg nettopp har vært gravid og beviser at jeg kan bli gravid på egenhånd. Men vi har altså prøvd i 1,5 år og jeg har ingen tro på at det skal gå så raskt å bli gravid igjen. Noen erfaringer dere kan dele med meg? Jeg hadde håpet å gå høsten i møte og se fram til evnt prøverørsbehandling, men dengang ei.

Ha en fin helg!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde SA før jeg ble gravid og bar frem gullgutten min. To månder etter SA var jeg gravid igjen. Legen sa at en lettere blir gravid etter at en har vært gravid,fordi enn da har hormoner i kroppen som gjør at en lettere blir gravid.

Trist å høre at du mistet din lille spire. Håper virkelig at du snart får en spire igjen og at den sitter der så lenge som den skal.

Hm,ang søknad om prøverør,da tror jeg at jeg at jeg hadde snakket med en annen lege og hørt hva de sa.Det høres jo merkelig ut at selv om en blir gravid en gang etter lang tid prøving,så skal en ikke få sende inn en søknad engang.

Håper virkelig dette går godt for deg.

Masse lykke til

Skrevet

takk for hyggelig svar. Jeg har allerede plottet inn på kalenderen min når jeg sannsynligvis har eggløsning, så håper spiren sitter neste gang.

Så fint å høre at du ble gravid så snart etter en SA, håper det skjer meg også.

Synes også det var merkelig svar å få, jeg synes han har vært så grei og hjelpsom tidligere. MEN, nå skal jeg prøve noen pp selv, så tar jeg kontakt med han eller en annen over nyttår.

Skrevet

Så trist å høre om MA'en din.

Håper di får full klaff igjen snart! Synes det er rart at søknaden om prøverør ikke skal godkjennes nå. Hvis legen setter seg på bakbena er det nok lurt å snakke med en annen lege ja.

God helg til deg også!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...