julyen Skrevet 7. september 2007 #1 Skrevet 7. september 2007 To streker på en billigtest. men en strek er vel en strek? Jeg hadde mensensmerter for to dager siden, men tr kom aldri, så jeg skjønte det egentlig litt før testen Jeg ble gravid selv om jeg tenkte MASSE på det jeg Lyke til videre Takk for alle gode råd!
LilleMy85*og veslejenta +1til? Skrevet 7. september 2007 #2 Skrevet 7. september 2007 ja en strek er en strek;) gratulerer såå masse;)
Jippi! Maibaby! Skrevet 7. september 2007 #3 Skrevet 7. september 2007 Gratulerer! Så hyggelig med noen som lykkes også... Er mange rundt meg som sliter så fælt, men man får litt håp hver gang det ordner seg for noen...
Venter på 3_de spire Skrevet 7. september 2007 #4 Skrevet 7. september 2007 Gratulere så masse!!! Lykke til med spiren!
Rafi Skrevet 7. september 2007 #5 Skrevet 7. september 2007 Gratulerer så mye. Kjempe gøy. Lykke til fremover. Måtte den sitte hos oss andre også nå
julyen Skrevet 7. september 2007 Forfatter #6 Skrevet 7. september 2007 Tusen takk:) Håper og tror dere kommer inn på 1tri snarest
julyen Skrevet 7. september 2007 Forfatter #7 Skrevet 7. september 2007 Ja sender masse babystøv til dere alle .. begynner å tenkte på nå alt jeg skulle gjort.. trene, spist sunt.. Etter å begynt å være på denne siden trodde jeg ikke at jeg kom til å bli gravid på minst et halvt år!! Termin 17 mai ;P
Tjukkemagen *m/jente 1.mai* Skrevet 7. september 2007 #9 Skrevet 7. september 2007 Åååå så moro! Ønsker deg masse lykke til!
Lillegull og spiren Skrevet 7. september 2007 #10 Skrevet 7. september 2007 gratulerer såååå masse:) så heldig du er:) kos deg masse medde nlille spiren;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå