3 skatter ute:) Skrevet 7. september 2007 #1 Skrevet 7. september 2007 der ble vi ikke særlig kloke. dama mente at vi var 4 uker mindre på vei enn mensen tilsier... dvs at jeg testet positivt på hjemmetest 3 dager etter at egget var befruktet, jøss, den typen burde jo flere kjøpe da hvis den slår ut så fort. vi fikk ikke noen termin dato.... ikke engang foreløpig. fikk ikke bilde og hun så ikke kjønn. og papirene fikk vi ikke med oss så den timen kunne vi spart oss gitt. hjertet hører vi da på hjemme. i følge ultralyden er vi da 15+ 5 i dag, ikke 19+5.... er skuffet nå ja ny time 2. oktober, lenge og vente på en termin det
Gjest Skrevet 7. september 2007 #2 Skrevet 7. september 2007 Ysj, så kjedelig da.. Men er vel uansett moro å kunne titte litt på den lille Hvis du vet når du hadde mens, EL og positiv test, så VET du jo at det ikke kan stemme at du er 15+5. Så da får du nok en mer passende termin neste gang (selv om det føles lenge med venting...)
3 skatter ute:) Skrevet 7. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 7. september 2007 vet bare mens og test, mens er uvesentlig egentlig. men testen slo da ut. og jeg ble vist kvalm 1 uke før befruktninga og jeg, noen som får symptomer tidlig ja... ysj hun for så fort over m den sonden at vi fikk sett lite av den lille, bare grumsete bilder
Topp 10. Skrevet 7. september 2007 #4 Skrevet 7. september 2007 Ikke morsomt å få en kjip opplevelse på "ordinær ul"... jeg har hatt 2 ul, den ene i uke 14 og var kjempe fornøyd med dama som foretok undersøkelsen!! Var sikkelig lykkelig etterpå!! Men vi fikk ikke termin på denne, fordi denne ble satt på ordinær ul... og det var ok... regenet utifra at jeg var 14 uker jeg.. så fikk jeg vite sånn ca... Men på min ordinære ul... ble jeg ikke fornøyd med... For det første ble jeg satt tilbake... og det kan ikke stemme!! Og det var tydligvis opplæring på ei eldre dame.... så hun som satt bak, satt hele tiden å kommenterte feilene hun gjorde på målene hun foretok. Fikk ingen forklaring på hva vi så... ser ingen guttetiss så da er det jente. Stoler ikke helt på den kommentaren!! Men vi fikk noen fine bilder da... Heldigvis skal jeg på 3d privat slutten av sept.
3 skatter ute:) Skrevet 7. september 2007 Forfatter #5 Skrevet 7. september 2007 er ikke den lykke følelsen jeg har hatt da jeg har vært på ultralyd med de andre ungene nei kjenner meg tom sitter igjen med ingenting liksom ok at hun sa hvertfall ikke at noe var galt, så da er vel ting i orden men jeg ville jo ha en termin, få ett bilde vi kunne vise frem og kunne snakke om alt de så og som var bra
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå