*frk Chris* søta & lillegutt:) Skrevet 7. september 2007 #1 Skrevet 7. september 2007 Matheo Otelius..? Går det ann? El blir det for tungt? Hmm...
*frk Chris* søta & lillegutt:) Skrevet 7. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 7. september 2007 Ja du sier noe...men så var det sambo da.... Men jeg vil ha Matheo, synes det er så fint:)
røre-røre og lille umulius Skrevet 7. september 2007 #4 Skrevet 7. september 2007 Aah,kjempeflott navn:) Dere treng jo ikke aa bruke begge til daglig hvis dere synes det blir for tungt.
*frk Chris* søta & lillegutt:) Skrevet 7. september 2007 Forfatter #5 Skrevet 7. september 2007 Nemlig! Blir nok ikke å bruke begge navnene til daglig. Otelius blir oppkallig. Storesøster har også mellomnavn som vi ikke bruker til daglig. Kanskje...må snakke med sambo igjen...
Gjest Skrevet 7. september 2007 #6 Skrevet 7. september 2007 blir litt for mye tungegym for meg:) Fine hver for seg:)
*frk Chris* søta & lillegutt:) Skrevet 7. september 2007 Forfatter #7 Skrevet 7. september 2007 Flere?
olla Skrevet 7. september 2007 #8 Skrevet 7. september 2007 matheo, ja, ikke Otelius, selv om det er oppkalling.
m-mamma Skrevet 7. september 2007 #9 Skrevet 7. september 2007 Fint, men jeg synes det blir litt tungvint å si når første navnet slutter på samme bokstav som andre navnet begynner på.
nickoline og supermann Skrevet 7. september 2007 #10 Skrevet 7. september 2007 kommer litt an på etternavnet også.hvis dobbelt etternavn ville jeg droppet det ene. Men synes det var et fint navn jeg!
Neijasså... Skrevet 7. september 2007 #11 Skrevet 7. september 2007 Ble veldig tungt med "o-O" i midten. Må nesten ta sats mellom første og andre navn. Lettere om første navn slutter på noe annet enn o, f.eks. Martin Otelius eller noe sånt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå