Gå til innhold

Hva med dette...(guttenavn)


*frk Chris* søta & lillegutt:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Matheo Otelius..?

 

Går det ann? El blir det for tungt?

Hmm...

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja du sier noe...men så var det sambo da....

Men jeg vil ha Matheo, synes det er så fint:)

 

 

Skrevet

Aah,kjempeflott navn:)

Dere treng jo ikke aa bruke begge til daglig hvis dere synes det blir for tungt.

Skrevet

Nemlig! Blir nok ikke å bruke begge navnene til daglig. Otelius blir oppkallig.

Storesøster har også mellomnavn som vi ikke bruker til daglig.

 

Kanskje...må snakke med sambo igjen...:)

 

Skrevet

Flere?

Skrevet

matheo, ja, ikke Otelius, selv om det er oppkalling.

Skrevet

Fint, men jeg synes det blir litt tungvint å si når første navnet slutter på samme bokstav som andre navnet begynner på.

Skrevet

kommer litt an på etternavnet også.hvis dobbelt etternavn ville jeg droppet det ene. Men synes det var et fint navn jeg!

Skrevet

Ble veldig tungt med "o-O" i midten. Må nesten ta sats mellom første og andre navn. Lettere om første navn slutter på noe annet enn o, f.eks. Martin Otelius eller noe sånt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...