Gå til innhold

Hvordan klarer dere å tillgi utro menn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå har tema vært oppe mange ganger, utroskap, vært en del av det her den siste tiden. Jeg føler virkelig med dere, må være forferdelig å bli sviktet på den måten.

Men hvordan går det med dere som har klart å tilgi? Er alt som før?

Jeg vet at jeg ikke hadde klart å tilgi, tror ikke jeg noen gang hadde klart å stolt på han igjen.....men på en annen side, men vet vel ikke det før man står oppi det med begge bena.

Håper jeg ikke graver i grodde sår her nå.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg klarte det ikke.. klarer ikke å skjønne de som klarer det, de må være mye sterkere enn meg..

Skrevet

Tror at hvis man skal klare å gå videre må man legge det helt bak seg. Aldri ta det opp i diskusjoner videre, og virkelig "glemme" det. Jeg hadde nok prøvd, men tipper det hadde kommet opp igjen gang på gang (typen "du var jo utro, så dette må da jeg kunne gjøre")

Skrevet

Klarte det ikke, selv hor høyt jeg elsket han.. Prøvde i et år, men klarte ikke glemme.. Grusomt.. Men nå har jeg det fint, men mann og barn...

Men tenker på han........

Gjest Ultemecia&Mikrovampyren
Skrevet

Man tilgir ikke. Man lærer seg å leve med det.

Man bruker det aldri mot partneren i en diskusjon og man må forstå at whats in the past er in the past.

Man må ikke være mistenksom og etterhvert, når man har snakket og jobbet mye med det har man betalt en høy pris for å gå videre.

Skrevet

Jeg klarte det ikke. Og derfor ble han en eks.

Skrevet

Som du sier, det tror jeg ikke det nytter å ta noe standpunkt til før man har opplevd det.

Skrevet

Har heldigvis ikke havnet i den situasjonen, men kan tenke meg at noen tilgir en slik handling. Kommer helt an på situasjonen og menneskene dette angår.

Å tilgi noen betyr ikke at man aksepterer handlingen som er gjort, men at man kan legge det bak seg og leve videre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...