Gå til innhold

Hva slags mat har dere begynt å gi da?


Lykkekløver

Anbefalte innlegg

Her får han grøt til kvelds, har fått banan til lunch ei stund nå, men tenkte å innføre eple/pære mos istedet. Skal begynne med smaksprøver i dag tenkte jeg. Har lekt litt husmor og laget mos selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hei!

puppen er fremdeles best her!

men hun får et grøtmåltid til kvelds. hun får også litt puré. :) og litt vann på flaske innimellom. snart er det tid for å innføre litt frokost, men vi venter litt til med det. :) det går veldig fint slik som det er nå. :)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg gir han middag og grøt til fokost og kvelds men nå de siste dagene vil han ikke ha noe for han får tenner

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Felix får nå grøt på ettermiddagen/kveld og av og til fruktmos til lunsj. Virker som han er glad i mat, ikke vannskelig å få til å spise. Tenkte jeg skulle prøve med potet og gulerøtter snart.

 

Hvordan oppebvarer man mat en lager selv, enten det er frukt el grønt, fryser? Kjøleskap?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snuppa får grøt til kvelds ellers er det bare morsmelk. Men hun får smake det meste hos meg hvis hun sitter på fanget, og det meste liker hun faktisk. I går fikk hun litt brød og spiste det faktisk! Ellers er banan og all frukt favoritt, men ikke noe hun får fast enda.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her i huset går det i to grøtmåltider, morgen og til kvelds, introduserte nytt idag faktisk. Så får han litt frukt (banan eller mos) til lunsj og middagsglass til middag (evt lager blanding av potet og gullrot selv). Ellers er det vann og pupp. Lite pupp om dagen og om natten, en del puppekos om kvelden. Helt ærlig, synes det er deilig me litt fri jeg da.. men savner jo all den kosen jeg fikk før da! Vi begynte ganske tidlig med grøt, ca. 4 mnd. Fordi jeg begynner på skole igjen om en måned, og ville bare vite at barnet mitt hjemme i hvertfall spiste annen mat. Gla vi gjorde det også, tatt det sakte, men han har hele tiden vært nysgjerrig og åpen for det meste. Og nå har vi endelig "lov" til å gi fast føde også! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...