bobobaby+Lucas og Nathalie Skrevet 7. september 2007 #1 Skrevet 7. september 2007 en vakker prinsesse. hun fant en frosk idet hun satt og funderte over livets spørsmål. frosken hoppet opp på fanget hennes og sa: - en gang var jeg en vakker prins.hvis du kysser meg blir jeg til en vakker prins igjen. da kan vi gifte oss og bo i slottet ditt. der kan du lage mat til meg,føde barna mine,vaske klærene mine og bestandig være takknemlig. den kvelden,mens hun spiste froskelår, lo hun for seg selv og tenkte: IKKE FAEN.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå