Gå til innhold

det var en gang....


bobobaby+Lucas og Nathalie

Anbefalte innlegg

Skrevet

en vakker prinsesse. hun fant en frosk idet hun satt og funderte over livets spørsmål. frosken hoppet opp på fanget hennes og sa:

- en gang var jeg en vakker prins.hvis du kysser meg blir jeg til en vakker prins igjen. da kan vi gifte oss og bo i slottet ditt. der kan du lage mat til meg,føde barna mine,vaske klærene mine og bestandig være takknemlig.

den kvelden,mens hun spiste froskelår, lo hun for seg selv og tenkte:

IKKE FAEN.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hehe:o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...