gunnelisa*fikk jente 06.01.07* Skrevet 7. september 2007 #1 Skrevet 7. september 2007 http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=162011 Tenk at noen virkelig kan klare å mishandle barn?? syyyyyke syyyyyyyyyyyyke folk!!! skulle f*** meg mishandla de som gjorde sånt til døde oxo!!
Gjest Skrevet 7. september 2007 #2 Skrevet 7. september 2007 Stakkars liten. Skjønner heller ikke at noen klarer å gjøre noe vondt med et lite barn ...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå