Gå til innhold

Magen har ikke vokst så mye...noen erfaringer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var til kontroll for noen dager siden og da viste det seg at sf-målet hadde flatet ut. Har hatt en helt fin kurve frem til nå. Er 35 uker. Har følt meg svimmel og kvalm siste to ukene, men BT og urinprøver var fine så det virket ikke som sv.sk.forgiftning. Hadde bare 2 uker igjen til permisjon og legen sykemeldte meg resten av tiden for at jeg skulle ta det helt med ro og så komme tilbake til ny kontroll i neste uke for å se om det hjelper. Andre som har opplevd dette? Hva var årsaken? og rettet det seg opp igjen? Blir jo litt bekymret, men tror kanskje det er fordi babyen har sunket lenger ned i bekkenet, synes det kjennes slik ut.

Er ikke veldig fornøyd med å bli sykemeldt...Har følt meg i god form bortsett fra svimmelheten og kvalmen og syntes det var deilig å kunne jobbe. Er vant til å stå på og hadde god følelse fordi jeg følte kroppen min taklet graviditeten bra. Ser for meg noen lange uker nå...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei!

mitt sf-mål flatet litt ut på slutten av begge mine svangerskap. men dette er jo veldig individuelt. godt at du får så god oppfølging av legen din da! :) ønsker deg masse lykke til!! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...