Gjest Skrevet 7. september 2007 #2 Skrevet 7. september 2007 Tror den ligger på rundt 1399 i butikkene
er det muuulig Skrevet 7. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 7. september 2007 okidok:-) tusen takk.... er det da dyrt for 700kr for en brukt?
Gjest Morn du Skrevet 7. september 2007 #4 Skrevet 7. september 2007 Det er ikke dyrt, men sjekk om den er slitt. Kommer an på hvor mye/hvor mange sesonger den er brukt. Veldig fornøyd med troll dress her i huset...
Gjest Skrevet 7. september 2007 #5 Skrevet 7. september 2007 Jeg solgte en for 500.- Pent brukt. Var til en venn da, men tenker at veldig få vil kjøpe brukte dresser på nett uten at de får se den først.
er det muuulig Skrevet 7. september 2007 Forfatter #6 Skrevet 7. september 2007 700kr var inkludert porto da.... den så fin ut på bildene...og har betalt med betaling-garanti:-)¨ gleder meg:-D
Gjest Skrevet 7. september 2007 #7 Skrevet 7. september 2007 Det er en kjempe god dress!!! Har jo gutter som arver etter hverandre, og de holder til neste mann også. Så lenge de ikke har blitt puttet for mye i varmeskap.. Men de kan reimpregneres.
er det muuulig Skrevet 7. september 2007 Forfatter #8 Skrevet 7. september 2007 suupert:-D da håper jeg at jeg har gjort ett got kjøp:-d og det vil jeg tro at jeg har:-D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå