marghald Skrevet 7. september 2007 #1 Skrevet 7. september 2007 I stedet for å vente hver dag på at fødselen skal starte har jeg bestemt meg for å se på alle de positive tingene med at det ikke har skjedd enda! * Jeg sover et par timer ekstra etter at mann og barn er sendt avgårde om morgenen - utrolig deilig! * Jeg skal spise alle favorittmåltidene mine som inneholder løk og andre ting som det blir slutt på for en stund. Begynner i dag med fløtegratinerte poteter - nam, nam:) * Jeg skal dusje/bade lenge hver dag, og virkelig bare skjemme bort meg selv litt! * Jeg skal leke, herje og kose mest mulig med 4-åringen vår, som er veldig spent på å bli storebror... Noen fler med andre forslag?
Voyeur Skrevet 7. september 2007 #2 Skrevet 7. september 2007 Lei en film som du virkelig har lyst til å se, og se den uten å bi avbrutt. Ha en skikkelig kosekveld med mannen din, m massasje og sex (hvis du er opplagt til det) ikke for å sette igang fødselen, men fordi det kan bli lenge til neste gang.. Syns forresten den mat ideen var skikkelig god. Husk: hvis du er glad i fårikål: Spis det NÅ!
marghald Skrevet 7. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 7. september 2007 Bra forslag! Da blir det skikkelig fredagskos her i kveld! Film, god mat og sengekos:) En super måte å starte helgen på!
Happy_girl med MiniMonster! Skrevet 7. september 2007 #4 Skrevet 7. september 2007 Kan man ikke spise løk da mens man ammer? - eller er det noen annen grunn til at man ikke skal spise det?
marghald Skrevet 7. september 2007 Forfatter #5 Skrevet 7. september 2007 Det kan godt hende at du kan, men jeg erfarte sist gang at det førte til magevondt for babyen - og våkenatt for mammaen... Det samme gjaldt kål og ertestuing...
Reidis Skrevet 7. september 2007 #6 Skrevet 7. september 2007 kål, løk, krydder, jordbær, skalldyr, sjokolade er vanlige ting som babyen kan reagere på. Selvsagt går det å prøve. Ingen babyer er like )
håper på fulltreff Skrevet 7. september 2007 #7 Skrevet 7. september 2007 ... og melk... Noen barn får kollikk av melk. jeg elsker melk, og drikker masse hver dag - nyter det frem til jeg må begrense meg. Fødselen begynner jo når den lille er klar (stort sett) så jeg synes det var en kjempe god ide å bare nyte alt du kan gjøre nå. Lykke til!
bellamamma Skrevet 7. september 2007 #8 Skrevet 7. september 2007 Akkurat et sant innlegg trang jeg na. Jeg har termin tirsdag 11.september, og alle jeg kjenner ringer og kommer innom for a hore om det er skjedd noe. Det er jo fint at folk bryr seg og vil vite hva som skjer, men na om dagen foler jeg at det blir litt vel mye her. Er super-emosjonell og tarene presser pa for det minste. Begynner a bli temmelig sliten her - ikke noe godt utgangspunkt for det forestaende. Sa jeg skal gjore som du foreslar - kose meg med den siste tiden med bare ett barn, nyte mat og mannen min )
marghald Skrevet 7. september 2007 Forfatter #9 Skrevet 7. september 2007 Det syns jeg høres ut som en god plan! Jeg merker allerede at humøret er bedre etter at jeg bestemte meg tidligere i dag:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå