mammaspuppergo 14pp Skrevet 7. september 2007 #1 Skrevet 7. september 2007 Hmmm, begynner å lure litt her nå.. Har hatt spiral i 4 mnd nå, mista plutselig blødningen (som jeg har hatt hele tia siden den ble satt inn) Fått VELDIG ømme pupper og er dødssliten... Har ei lita på 1,5år, så er jo sliten av det oxo. Men det har blitt verre nå siste ukene..... Vet jo det er en liten mulighet for graviditet me spiral. MEN håper jo ikke det skjer meg da! Er jo en grunn for at jeg satte inn spiral!! Svar mottas med takk!!
To små, med øyne blå :-) Skrevet 7. september 2007 #3 Skrevet 7. september 2007 Vet det er noen som har blitt det ja. Ta en test da vet du :-) Sikrest det!
Hufsla Skrevet 7. september 2007 #4 Skrevet 7. september 2007 det er vel noe av det sikreste man kan bruke, men sjansen er der jo alltids. Jeg har også hormonspiral, men jeg håper på et uhell da! Mannen min vil ikke ha flere, og med min flaks så blir det sannsynligvis ingen uhell på oss...
mammaspuppergo 14pp Skrevet 7. september 2007 Forfatter #5 Skrevet 7. september 2007 Ja, du sier noe. Vil VELDIG gjerne bli mamma igjen. Men er ikke sammen med pappan til vesla, og er i et ganske nytt forhold, så greit å vente en stund før jeg evt blir gravid igjen! Men uansett er ikke et barn uønsket!!!! Blir nok en test på meg! Er no litt spent ja!!!
Hufsla Skrevet 7. september 2007 #6 Skrevet 7. september 2007 nei, ikke alltid det passer. Fortell hvordan det går da, kanskje du gir meg håp???
mammaspuppergo 14pp Skrevet 7. september 2007 Forfatter #7 Skrevet 7. september 2007 Det skal jeg gjøre vettu! Har du forresten noen bivirkninger av spiralen? Blir så fort trist å lei jeg.. Å så og si ingen sex lyst... Er veldig plagsomt egentlig.... Kjett.... Men det går kanskje over til slutt!!?
Peyton Skrevet 7. september 2007 #8 Skrevet 7. september 2007 Jeg vet ikke ang om det er mulig å bli gravid med hormonspiralen, jeg håper ikke det!, men ang bivirkningene kjenner jeg meg igjen! Veldig sippete, ganske kort lunte og nada sexlyst...veldig kjipt!! Har hatt den snart tre år jeg da, og vurderer hele tida å ta den ut, men så har jeg litt vanskelig for å finne et prevensjonsmiddel som er like sikkert...har to søte små og det holder en stund, man skal jo ha tid til de og:) Si ifra når du har tatt test a! Spent!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå