Anonym bruker Skrevet 7. september 2007 #1 Skrevet 7. september 2007 Jeg har ei lita nydelig snelle på 3mnd med et ganske stort såkalt storkebitt i panna. (et rødmende område som blir tydeligere når hun presser eller gråter) Vanligst er det vel å ha et storkebitt i nakken tror jeg. Kommer visstnok av at hodet ligger å presser i bekkenet og mot skambeinet en god stund. Det jeg lurer på, er om noen har hatt eller har det samme på sin gullunge?? Lurer litt på om det kommer til å gå bort etterhvert...De på helsestasjonen sier at det vil gå bort, men jeg synes det bare blir tydeligere jeg. (Hun er selvfølgelig blendende vakker allikevel.. he he...sukk)
JuleMette-OverBekkenEtterGrøt Skrevet 7. september 2007 #2 Skrevet 7. september 2007 Jada, øyelokket, bakhodet og nakken er det som har blitt utsatt her. Det over øyelokket har heldigvis blitt mye svakere allerede, men de hun har i hodet og nakken har ikke bedret seg noe. Det i bakhodet er det ikke så nøye med da, med mindre hun vil barbere av seg håret når hun blir stor:) tre og en halv måned.
Neijasså... Skrevet 7. september 2007 #3 Skrevet 7. september 2007 Jeg har to jenter som begge har storkebitt. Eldste på 2.4 år har det kun i panna, mens yngste på 5 mnd har i panna, over øynene og i nakken. jeg hadde det selv i panna da jeg ble født, så jeg tror det er litt arvelig dette her. Minste har det selvsagt tydelig enda, mens eldste sitt merke er godt i ferd med å forsvinne (men synes fortsatt litt når hun f.eks. er sint). Mitt husker jeg ikke når forsvant fullstendig, men jeg var i hvert fall ikke mer enn ca 3 år gammel. Ikke noe å bekymre seg for, kan du huske å ha lagt merke til voksne med storkebitt i pannen?
kvirrevirrevitt Skrevet 7. september 2007 #4 Skrevet 7. september 2007 Jenta mi hadde både v øyelokket og v nesa + i nakken. De i ansiktet syntes bare når hun skreik etter 6 mnd, og helt borte før hun ble to, ihvertfall (husker ikke helt- skjedde så gradvis :-) Nå er hun tre, men det i nakken er der enda. Mormora er snart 60 og har sitt i nakken enda, også)
Anonym bruker Skrevet 7. september 2007 #5 Skrevet 7. september 2007 Høres litt mer normalt ut å ha det i bakodet og nakken ja. Nei, det blir nok greit å vokse opp med et kart over afrika i panna tenker jeg... he he... neida. Tror nok de blir mindre tydelige etterhvert.
JuleMette-OverBekkenEtterGrøt Skrevet 7. september 2007 #6 Skrevet 7. september 2007 Jeg glemte forresten at jeg hadde storkebitt i pannen da jeg ble født:)
FrøkenMams Skrevet 7. september 2007 #7 Skrevet 7. september 2007 Nei...he he.. det kan jeg faktisk ikke huske å ha sett AlmaAta! Det tenkte jeg ikke på. Tusen hjertelig takk for svar fra alle... Jeg har selv et storkebitt i nakken, men tror ikke jeg hadde det i panna! Det kan nesten virke som at det i ansiktet forsvinner før eller siden, men at de i nakken og bakhodet blir værende..(koselig med noen kjennetegn da:-) )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå