Gå til innhold

Bitt av storken... i panna?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har ei lita nydelig snelle på 3mnd med et ganske stort såkalt storkebitt i panna. (et rødmende område som blir tydeligere når hun presser eller gråter) Vanligst er det vel å ha et storkebitt i nakken tror jeg. Kommer visstnok av at hodet ligger å presser i bekkenet og mot skambeinet en god stund. Det jeg lurer på, er om noen har hatt eller har det samme på sin gullunge?? Lurer litt på om det kommer til å gå bort etterhvert...De på helsestasjonen sier at det vil gå bort, men jeg synes det bare blir tydeligere jeg. (Hun er selvfølgelig blendende vakker allikevel.. he he...sukk)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jada, øyelokket, bakhodet og nakken er det som har blitt utsatt her. Det over øyelokket har heldigvis blitt mye svakere allerede, men de hun har i hodet og nakken har ikke bedret seg noe. Det i bakhodet er det ikke så nøye med da, med mindre hun vil barbere av seg håret når hun blir stor:) tre og en halv måned.

Skrevet

Jeg har to jenter som begge har storkebitt. Eldste på 2.4 år har det kun i panna, mens yngste på 5 mnd har i panna, over øynene og i nakken. jeg hadde det selv i panna da jeg ble født, så jeg tror det er litt arvelig dette her. Minste har det selvsagt tydelig enda, mens eldste sitt merke er godt i ferd med å forsvinne (men synes fortsatt litt når hun f.eks. er sint). Mitt husker jeg ikke når forsvant fullstendig, men jeg var i hvert fall ikke mer enn ca 3 år gammel. Ikke noe å bekymre seg for, kan du huske å ha lagt merke til voksne med storkebitt i pannen? :)

Skrevet

Jenta mi hadde både v øyelokket og v nesa + i nakken. De i ansiktet syntes bare når hun skreik etter 6 mnd, og helt borte før hun ble to, ihvertfall (husker ikke helt- skjedde så gradvis :-) Nå er hun tre, men det i nakken er der enda. Mormora er snart 60 og har sitt i nakken enda, også:o)

Skrevet

Høres litt mer normalt ut å ha det i bakodet og nakken ja. Nei, det blir nok greit å vokse opp med et kart over afrika i panna tenker jeg... he he... neida. Tror nok de blir mindre tydelige etterhvert.

Skrevet

Jeg glemte forresten at jeg hadde storkebitt i pannen da jeg ble født:)

Skrevet

Nei...he he.. det kan jeg faktisk ikke huske å ha sett AlmaAta! Det tenkte jeg ikke på. Tusen hjertelig takk for svar fra alle... Jeg har selv et storkebitt i nakken, men tror ikke jeg hadde det i panna! Det kan nesten virke som at det i ansiktet forsvinner før eller siden, men at de i nakken og bakhodet blir værende..(koselig med noen kjennetegn da:-) )

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...