ღPrinsesse&Prinsemammaღ Skrevet 7. september 2007 #1 Skrevet 7. september 2007 når evt fikk dere det?? legen og jordmor har spurt, men har egentlig ikke merket noe til det før nå... verker liksom litt i leggene, og får veldig sokkemerker. pluss forlovelsesringen begynner å stramme godt utover dagen... er uke 36+4...
StineMor_2007_ Skrevet 7. september 2007 #2 Skrevet 7. september 2007 hei=) jeg fikk vann i kroppen i ke 13 ca da måtte jeg ta av forlovelsesringen:( er no i uke 35+3 og får ikke på meg skoa mine engang huff... å sokker har jeg ikke kunnet brukt siden juni... hehe... men er heldig vis ikke så lenge igjenn....
Yarn Skrevet 7. september 2007 #3 Skrevet 7. september 2007 jepp, det skvulper når jeg går. fikk litt ganske tidlig (pga varmen, men siden sommeren ikke har vært så varm, så slapp jeg nok litt). Svinger litt mellom 1 og 2 i ødem, og det har jeg gjort siden uke 30 tror jeg. *skvulp*
ღPrinsesse&Prinsemammaღ Skrevet 7. september 2007 Forfatter #4 Skrevet 7. september 2007 oki, så da har jeg egentlig vært ganske heldig.. vet jo at det er veldig vanlig, men uff, hadde håpet å slippe;) men som du sier, ikke lenge igjen;-) vekten går også i skyene nå, så skal bli greit å få den ut, hihi:)
petite fleur Skrevet 7. september 2007 #5 Skrevet 7. september 2007 Jepp.....begynte i sommer da det var så varmt, så ca rundt uke 20....Har kjøpt meg sko i større størrelse, men nå passer jeg ikke de heller.....og DE sokkemerkene! Sexy....
Anonym bruker Skrevet 7. september 2007 #7 Skrevet 7. september 2007 drikk masse vann!! det er kroppens måte å si at det ikke er nok vann, så tro det eller ei, men det hjelper å drikkke vann!!
Pipolinchen & Amalie Skrevet 7. september 2007 #8 Skrevet 7. september 2007 Fikk vann i kroppen ca uke20 og måtte ta av meg forlovelsenringe da. Nå er jeg uke 35+3 og beine og føtter er så store at jeg har vansker og kommer inn i sko. men finger må jeg holde kontstan i bevegelse eller stivner de til...om netter er det sinnsykt vond da få jeg ikke krymma fingerne mine nesten i det heletatt. Prøver og drikke masse vann hver dag og sluttet og spise salt og alt hva man kan gjør men blir ikke bedre,
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå