mamma til en prinsesse Skrevet 7. september 2007 #1 Skrevet 7. september 2007 Jenta mi er 1 år og jeg har ikke vent henne til melk enda. Lurer på hvordan dere gjorde det??? Gradvis, eller når men ser at hun tåler det så kan man øke?? Hun har ikke fått yoghurt heller. Bare litt hvitost i blandt. Og det har gått greit. Over hvor lang tid skal jeg venne henne til melk???
Meg&gutta~prøverpånr3 Skrevet 7. september 2007 #2 Skrevet 7. september 2007 Vi begynte med å bytte ut mme om morgenen med kumelk, i ei uke og det gikk veldig bra. Han ville ikke lenger ha mme,så vi da kuttet vi helt ut mme.
meg & to små vampyrer Skrevet 7. september 2007 #3 Skrevet 7. september 2007 Vi gir bare cultura, drikker ikke søtmelk. Vi bare bytta ut pupp med cultura.
En_av_hver Skrevet 7. september 2007 #4 Skrevet 7. september 2007 Vi blandet melk og mme en liten stund før vi gikk over til bare melk. Gikk så fint atte:-)))
SpiseLise Skrevet 7. september 2007 #5 Skrevet 7. september 2007 Vi begynte med en slurk til brdøskivene, og økte gradvis siden vi så at hun ikke fikk noen reaksjon på det. Vet ikke hvor lang tilvenningsperioden burde være, vi tok det bare på gefühlen. Hvis hun ikke tåler det, vil du merke det med en gang.
Gjest Skrevet 8. september 2007 #6 Skrevet 8. september 2007 Kan litte granne til å begynne med. Øka etterhvert.
en av hver Skrevet 8. september 2007 #7 Skrevet 8. september 2007 Vi gir mek til alle brødmåltider, vann til middag og MME til kvelden. Begynte på ca 10-11 mnd tror jeg. Mener vi varma melka litt den første tiden, den er jo kjøleskapskald, men han vil stort sett ha det jeg har, så det var aldri noe problem. Tenkte ikke engang over at jeg burde starte med bare litt, men det var vel ikke så store mengder til å begynne med.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå