Queen_of_the_road*2_gull Skrevet 7. september 2007 #2 Skrevet 7. september 2007 næmmen.. se på d lille nurket da. Var det kjekt å se 3d?
carina og *jentegullet* Skrevet 7. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 7. september 2007 ja veldig,men uke 23 er litt tidlig...så jeg har litt lyst til og reise tilbake igjen i uke 27....fikk mange bilder og film;)
Queen_of_the_road*2_gull Skrevet 7. september 2007 #4 Skrevet 7. september 2007 Så gøy da!! Hva måtte du betale?
carina og *jentegullet* Skrevet 7. september 2007 Forfatter #5 Skrevet 7. september 2007 800kr hos kvinnedoktoren på nøtterøy.....
carina og *jentegullet* Skrevet 7. september 2007 Forfatter #7 Skrevet 7. september 2007 ja han var utrolig flink......tok seg god tid...
Queen_of_the_road*2_gull Skrevet 7. september 2007 #8 Skrevet 7. september 2007 Har litt lyst jeg også, men må reise så langt, så blir sikket ikke men..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå