Gå til innhold

nan1 eller 2???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min mor skal passe snuppa i morgen og jeg ammer henne fremdeles. Hun er 1 år og jeg har ikke begynt å gi henne vanlig melk enda. Tenkte å gi henne nan for jeg får ikke ut noe særlig melk. Er det nan2 jeg skal bruke??

Og leste en annen tråd her om de får magevondt første gangen de får nan??? Er det slik??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nan 2 er fra 4 md. Har ikke opplevd at mine barn har reagert på nan. Det er laget så likt som morsmelk som mulig, så tror ikke dette skal være noe problem.

Skrevet

Nan 1 er for de under 4 mnd, Nan 2 for de over, så du bør ta den. Den eneste forskjellen er visst at det er dobbelt så mye jern i Nan 2, fordi fra 4 mnd trenger barn mer jern. På en annen side, hvis det bare er et engangstilfelle at hun skal få dette spiller det egentlig liten rolle hvilken type du velger.

Det med magevondt ville jeg ikke bekymret meg for hvis jeg var deg. Det gjelder nok mest små babyer med dårlig utviklet tarmsystem. Når de er 1 år skal de kunne få (og tåle) vanlig ku-melk, og Nan er lettere fordøyelig enn det, så det burde gå bra tror jeg.

Skrevet

Takk for svar dere =0)

Da kjøper jeg en pakke nan2.

Har tenkt på det en stund nå at jeg skal venne henne til ku melk, men har ikke kommet så langt. Ble bestemt i går at jeg og sambo skal ut å spise på lørdag og blir jo for liten tid til å venne henne til ku melk da.

Kommer til å begynne å venne henne til på mandag.

Takk jenter =0)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...