idamortil2 Skrevet 7. september 2007 #1 Skrevet 7. september 2007 Har fått tilbud om kurs for å bli det på Elixia. Noen som vet noe om dette? Hvor ofte kan man jobbe? Hvor lenge av gangen? Er det veldig krevende selv om man er passelig trent? Er kurset veldig vanskelig? Hva lærer man? Og ikke minst, hva tjener man? Tjener man pr gang man har time? Og ville du anbefalt det? Hvis man har time på dagtid passer de som er barnepassere der barna:)?? Hehe. Mange spm her, men er nysgjerrig.
nati, knotten & lille karamell Skrevet 7. september 2007 #2 Skrevet 7. september 2007 Kan ikke svare på alt ettersom jeg selv bare står i resepsjon. Men ja barnepassen passer barna dine så lenge det er åpent i barnepassen da. Hvor ofte man jobber kommer litt an på. Noen har faste timer på timeplanen, mens andre har bare helgeturnus. De finner sikkert den løsningen som passer best for deg......det gjør de ihvertfall her. Tror de tjener hver gang de har time ja. En xyclingtime varer 55 minutt dersom ikke annet står på timeplanen. Vi har også easy xycling som varer i 40 min og langxycling som varer i 70 min. Om det er krevende...he he....jeg hadde aldri taklet det, men så er jeg ikke så godt trent heller. Kanskje derfor jeg fikk meg jobb i resepsjonen:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå