Gå til innhold

hjelp!

Anbefalte innlegg

Skrevet

gutten vår på 5 mnd har begynt å våkne om natta og sovner ikke igjen. har holdt på i to uker nå. i starten var problemet at han hadde så tett nese, og vi holdt på i halvannen-to timer før nesa var renset (helte masse morsmelk i mange ganger...) og han sovnet igjen. nå driver han fortsatt og våkner på akkurat samme måte, og er urolig i to timer før han sovner igjen, selv om vi prøver alt mulig for å få han til å sovne, og jeg gir han masse pupp også. selv om jeg syns det er dumt, for er redd for at han venner seg til å spsie om natta igjen. vi er så trøtte. vi forstår ikke hvorfor han holder på sånn. det kan jo være tenner, men jeg kan ikke si jeg kan kjenne noen tenner på vei(han har klødd i gommene i et par måneder skal være sagt). bruker de å plages av tenner mange netter før de kommer? håper han begynner å sove ordentlig igjen snart, før vi blir gale... noen råd???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei. Min har holdt på slik to uker nå, våknet og hylskreke... Er nok tenner fikk jeg beskjed om. Det kan ta alt fra et døgn til mnd før de bryter frem. Han har holdt på å klø i gommene i 3 mnd og nå er han 6mnd,så, det eneste jeg kan gjøre er bare å vente. OG ja, kjenner til det å være trett... Jeg har tatt han oppi sengen til meg, da pleier han å sovne og sover gjerne lengre enn om han ligger i sin egen før han våkner igjen. Gi han smokken om han bruker det. Ellers kan du kjøpe dentionx og smørre på gommene om kvelden og natten når han våkner + ellers på dagen,.,

Kan og være at han drømmer... Det gjorde min før, men sluttet med det. Om du ikke vil gi pupp,så gi han vann på flaske eller smokken.Er ikke alltid de er sultne fordet om de våkner på natten...

Om dere er to, så kan dere jo bytte på å ta han opp, roe han osv, slik at den andre får sove. Eller at den ene sover på et annet rom, så er ivertfall den ene uthvilt og klar til å ta neste natt...

Jeg er alene med han,så jeg får alt, men det er utrolig hva man venner seg til etterhvert.. Nå går jeg på sparebluss med max 6 timer søvn om hver natt, men alt går... Utrolig nok, men gleder meg til tennene kommer ja.

Lykke til... og håper han snart får tennene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...