Lektor Doppler med tillegg Skrevet 7. september 2007 #1 Skrevet 7. september 2007 Som nyblevet dokkebestemor har jeg foretatt noe periodisk vedlikehold på husets dokkebestening. Men de har så flokete hår. Den tidligere dokkemammen var visst ikke så nøye på hårsveisen. (les: undertegnede) jeg har nå børstet dokka med balsam, men den ble i grunn ikke stortbedre. Noen andre tips til fjerning av 20 år gamle floker i dukkehår?
JuleMette-OverBekkenEtterGrøt Skrevet 7. september 2007 #2 Skrevet 7. september 2007 Det er helt håpløst. Jeg endte opp med å gi Lizzy Fashion tykke rastafletter jeg for å få noe ordning på det:( Hun ble litt tøff, men jeg savner det flotte tykke håret hennes.
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 7. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 7. september 2007 pr i dag har dokka endt opp med tilnærmet afro..
JuleMette-OverBekkenEtterGrøt Skrevet 7. september 2007 #4 Skrevet 7. september 2007 Afrodukker er fint, helt i tiden:)
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 7. september 2007 Forfatter #5 Skrevet 7. september 2007 Hvite niggere?
Ulme Skrevet 7. september 2007 #6 Skrevet 7. september 2007 Jeg hadde i stresset med de flokene, dukkehår er det første som går den dagen frøkna lærer nytten av en saks
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå