deisi Skrevet 7. september 2007 #1 Skrevet 7. september 2007 med klær eller uten klær.... hadde dere med noen rekvisitter selv, eller brukte dere det fotografen hadde... bakgrunn... vil gjerne ha mange tips
Stor_smil Skrevet 7. september 2007 #2 Skrevet 7. september 2007 - Ha med yndlingsleken dersom h*n har det - Ha med litt forskjellige klær, noen hverdagsklær og noen pyntet
Sept-06 venter på jan-09. Skrevet 7. september 2007 #3 Skrevet 7. september 2007 Vi var akkurat å tok 1-års bilder. Fikk noen gode tips her inne....! Blant annet at det kan være greit med noe litt tidløst tøy. Dersom man skal ha det på veggen så blir det jo hengende i noen år. Min datter hadde på seg tre forskjellige antrekk; matroskjole, dongri-seleskjørt og en hvit bleiebukse! Synes personlig det er fint dersom de har på seg minimum en liten bukse, men det er min helt personlige mening! Hun fikk en rosa gå-vogn til ett års dagen. Den tok vi med! HUn går ikke selv men synes det er utrolig morro å gå med denne vogna. Det ble noen veldig fine, litt stilige bilder! Hadde lys (ikke helt hvit) bakgrunn! Men dette går jo også litt på smak! Min datter er ikke av typen som ler og smiler hele tiden. HUn er ei tilfreds lita jente, men 'tenker' og observerer mye. Jeg informerte fotografen om dette slik at han var klar over at jeg ikke ble skuffet dersom hun ikke smilte veldig! Hun ble veldig 'seg selv' på bildene!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå