Giftmamma med2jenter Skrevet 7. september 2007 #1 Skrevet 7. september 2007 var ute og kjørte igår og fikk den jævla store steinen mitt i ruta.. så det ble det store merket, så nå har jeg vært på forsikringsselskapet og hos glassmesteren, og de sa jeg måtte bytte hele jævla ruta.. godt vi er forsikret mot det... må bare ut på med en egenandel på 2000...grrr...så irritende!!!!!!!!!!!! hadde væert å kjøpt en bæremeis på salg, men fy f... og dyr den egentlig ble... nå er jeg skikkelig irritert, men det hjelper jo ikke... er jo fort gjort, og kan ikke legge skylda på noen... pengene bare flyr ut av vindu...ååå
Sebra Skrevet 7. september 2007 #2 Skrevet 7. september 2007 Huff så skjedelig. Den egenandelen på 2000 den svir godt. Har mått ut med den i fjord rett før ferien. Blæ Noen ganger så skal betale alt mulig
Gjest Skrevet 7. september 2007 #3 Skrevet 7. september 2007 Kjipt.... og suuuuuuure penger ( Vi har ligget på et gjennomsnitt på et par frontruter i året vi... på bilen som vi kjører til og fra jobb med.... Alle har skjedd på E18, strekningen Sandvika-Oslo Den veien er pyton når det gjelder steinsprut....
Gjest Skrevet 7. september 2007 #4 Skrevet 7. september 2007 vi måtte og bytte ruta på volvoen vår og betalte 0 i egenandel takket være god forsikring )
kromis Skrevet 7. september 2007 #5 Skrevet 7. september 2007 Jeg kjøpte meg en 2007 mod rett etter at jeg hadde født lillemann, og hadde vel kjørt 150 km med bilden før jeg fikk steinsprut på ruta. sprekken ble jo bare større og større, men så fikk jeg et kjempegodt tilbud på forsikring gjennom forbundet mitt og slapp å betale en krone for ny rute! Vet at Vesta bilekstra har gratis egenandel på skift av ruter. Greit å spare de 2000 kr hvis man kan!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå