Gå til innhold

sjokkerende oppdagelse

Anbefalte innlegg

Skrevet

da jeg åpnet reklame for ellos nettopp. kunne fått nesten 5!! dresser til prisen av den ene trolldressen jeg har kjøpt til mini.... jeg mener, sååå stor forskjell kan det vel umulig være. ungene har det vel like så greit i en annen dress??

huff, idiotisk unødvendig pengebruk, må si jeg angrer.....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

En dress er en dress. Men det eneste en må tenke mest på er at de ikke blir gjennom våte. For det er da de blir kalde og syke. ELlers har en jo på så mye ull og annet varmt under at det er ikke krise:)

Skrevet

Ja.. hmm.. lurte på å kjøpe derfra eller fra hm.. noen som vet om kvaliteten?? Har hatt fra hm før, og vært fornøyd med den.. eneste negative er at de er vannavstøtende og ikke vanntett!

Skrevet

kunne heller kjøpt 2 eller tre andre dresser og allikevel brukt halve summen, og så kunne man bytta på de dressene hvis de ble fortere våte

Skrevet

Jeg har trolldress til minsten, og en billigere dress. Nei, angrer ikke på at jeg kjøpte Troll... Den har utagbart for, dermen har jeg vår/høst dress + vinterdress i ett (sparer litt på og ikke kjøpe 2 dresser). Ullforet kan brukes alene, f.eks når han sover i vogna (trenger ikke kjøpe egen ulldress). Siden den har utagbart for trenger jeg som regel bare vaske "ute"dressen, som tørker over natta.

Kan få solgt den igjen når den er for liten til han.

Joda, mange dresser som er bra som er billigere, men synes da det har siner fordeler med Troll også!

Skrevet

En dress er absolutt ikke en dress!!!!

Det finne selvfølgelig gode dresser som kosert mye mindre enn trolldressen, men ikke alle dresser er like gode. mange er tykke og tunge å bevege seg i, mange trekker lett vann, mange puster dårlig, mange er trange rundt håndledd og ankler osv.....

Selv har jeg ingen erfaring med ellos-dressen, så det kan godt hende den fungerer fint. Men det er ikke det samme som at alle dresser er like gode.....:)

Regner også med at du visste at det er prisfroskjeller på dresser da du valgte å kjøpe troll......

Skrevet

Eldstejenta mi har aldri hatt dyreste dressen men hun har faktisk overlevd! Har hatt 2stk av gangen og vasket a/h gang;)

Skrevet

Jeg har bare brukt h&m eller Helly hansen dresser på største jenta. Har hvert fornøyd med begge to.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...