Helnøtt med spire:) Skrevet 7. september 2007 #3 Skrevet 7. september 2007 Var aldri russ. Var gravid!
Tommage♀♂ Skrevet 7. september 2007 #7 Skrevet 7. september 2007 På rullelua stod det Vakuum, etter en meget uheldig episode der jeg ble rundlurt til å gå å kjøpe vakuum som fjortis... På russekortet stod det: Vakuum? Ikke si det, jeg har det i hodet! Jeg har pult bakerst i klasserommet. Hadde et felleskort med 2 andre hvor vi kalte oss Slumsøstrene, der stod det: Hvorfor være rik når man er lykkelig i slummen?
♂ 06+sept.pie = Ferdig! Skrevet 7. september 2007 #8 Skrevet 7. september 2007 barbiegirl. Sto vel mellom det og tåkeluren.....
Shabby Cheap Chic Skrevet 7. september 2007 #9 Skrevet 7. september 2007 "Skriket", fordi jeg er høylytt og lagde mest liv av de alle.. Hehe... Alltid vært høylytt og kommer til å fortsette med det...
Felix&Lurifax Skrevet 7. september 2007 #11 Skrevet 7. september 2007 "Tutt-stuss" ,skjønte aldri helt hvorfor...hehe;)
kromis Skrevet 7. september 2007 #12 Skrevet 7. september 2007 Znorkfrøken Jeg sovnet som regel i timene som var litt kjedelige, og fikk tilnavnet Znorkfrøken av guttene i klassen. Ble ikke sjokkert da jeg fikk det som russenavn.
Kirsebæra Skrevet 7. september 2007 #14 Skrevet 7. september 2007 Mitt russenavn var duracell....(batteriet som varer og varer) fordi jeg snakka så mye og jeg ble alrdi tom for ''strøm'' som de så pent kalte det=P
*Rutletutt* Skrevet 7. september 2007 #16 Skrevet 7. september 2007 Turtelduen...jeg og kjæresten min (som er samboeren min nå) var veldig kosete, hi hi;o)
dumme mamma Skrevet 7. september 2007 #17 Skrevet 7. september 2007 Budbringeren - ikke skravlete nei da, jobbet i posten i helgene :-) Kjempehumor
FrøkenSprøken Skrevet 7. september 2007 #18 Skrevet 7. september 2007 Kløfta. Mamma ble helt sjokkert, og lurte på om jeg kanskje ikke var riktig rett gavla. Trodde det betydde at jeg "lå-rundt". Hehehe... Var vel heller fordi jeg hadde stooore pupper før jeg fikk barn, og at på en studietur til Latvia skled på en måte toppen min litt ned, og øyeblikket ble foreviget. Et nydelig bilde av en beruset frøken, med tidenes største kløft *flau*
Himmel og hav Skrevet 7. september 2007 #19 Skrevet 7. september 2007 Nøtteliten - fordi jeg kløyp en j..lig innpåsliten, klåfingra fyr i bjellene på et utesdted en gang.
er det muuulig Skrevet 7. september 2007 #20 Skrevet 7. september 2007 tennpluggen men jeg har bare vert orangeruss da....
Yummy*Mummy* Skrevet 7. september 2007 #21 Skrevet 7. september 2007 Kongle reka. hahaha. Liten episode i skogen på tryvann og en meget fantasifull rekedans
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå