Shabby Cheap Chic Skrevet 7. september 2007 #1 Skrevet 7. september 2007 Hvor får jeg det.. Men vil ikke ha Fisher Price
Giftmamma med2jenter Skrevet 7. september 2007 #2 Skrevet 7. september 2007 kjøpte mam sine i en vanlig dagligvareforretning.. tror det var rema.. men husker ikke helt sikkert.
Shabby Cheap Chic Skrevet 7. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 7. september 2007 Mam er flott, takk takk.. Kikke når jeg skal på butikken seinere... Hvordan ser de ut forresten? Lettvint å ha om natta tenkte jeg tilfella hun våkner, så slepper jeg å pelle rundt alle stand i senga for å finne den.. hehe
Giftmamma med2jenter Skrevet 7. september 2007 #4 Skrevet 7. september 2007 de var blå og lyse i midten med en halvmåne på eller noe.. veldig kjekke de ja:) ser hvor barna ligger hen i mørket også
Anna Nym :o) Skrevet 7. september 2007 #5 Skrevet 7. september 2007 Har hatt MAM sine. Syns ikke de virka noe særlig nei....
Shabby Cheap Chic Skrevet 7. september 2007 Forfatter #6 Skrevet 7. september 2007 Huske å la de ligge i lyset hele dagen... Hadde noe selvlysende greier når jeg var barn og de funka de, ikke smokker da men.. Har du noe annet forslag da Anna Nym???
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå