Bratsj Skrevet 7. september 2007 Forfatter #2 Skrevet 7. september 2007 Og hvor mange års utdanning kreves det ?
lille je Skrevet 7. september 2007 #3 Skrevet 7. september 2007 Må vel være sykepleier først, også er det vel to år tilleggsutdanning etter det... Tror jeg. Og de tjener sikkert altfor lite....
Helnøtt med spire:) Skrevet 7. september 2007 #4 Skrevet 7. september 2007 Krever at du først har studiekompetanse deretter 3 år på sykepleie, og så 2 år i lære. Deretter ett eller 2 år på jordmor og ette eller to år i lære, tror jeg det er. hva de tjener aner jeg ikke.
Bratsj Skrevet 7. september 2007 Forfatter #5 Skrevet 7. september 2007 Må være et utrolig fasinerende arbeid, jeg er imponert over de som er skikkelig gode.
lille je Skrevet 7. september 2007 #6 Skrevet 7. september 2007 Samme har jeg tenkt... Men må være forferdelig tøft de gangene det går galt...
Bratsj Skrevet 7. september 2007 Forfatter #7 Skrevet 7. september 2007 Huff ja, vanskelig å ikke ta med seg jobben hjem mentalt sikkert. men så ifattelig stort og flott når alt går fint (og det gjør det jo som oftest)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå