Gå til innhold

Hva tjener en jordmor ?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Og hvor mange års utdanning kreves det ?

Skrevet

Må vel være sykepleier først, også er det vel to år tilleggsutdanning etter det... Tror jeg. Og de tjener sikkert altfor lite....

Skrevet

Krever at du først har studiekompetanse deretter 3 år på sykepleie, og så 2 år i lære. Deretter ett eller 2 år på jordmor og ette eller to år i lære, tror jeg det er. hva de tjener aner jeg ikke.

Skrevet

Må være et utrolig fasinerende arbeid, jeg er imponert over de som er skikkelig gode.

Skrevet

Samme har jeg tenkt... Men må være forferdelig tøft de gangene det går galt...

Skrevet

Huff ja, vanskelig å ikke ta med seg jobben hjem mentalt sikkert.

men så ifattelig stort og flott når alt går fint (og det gjør det jo som oftest)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...