Gå til innhold

Til Mabjo83 og bittelill m bittespire


Mamma*til*3

Anbefalte innlegg

Lurer bare på hvordan det går med dere. Håper spirene deres holder seg fast, og ønsker dere lykke til. Jeg håper jeg snart er med i en ny teminklubb. Når blødningen er over vil vi prøve igjen. Klem fra meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tusen, tusen takk for det:-)

Sitter her og venter å telefon fra legen min om hcG verdiene har høyna seg siden mandag( da jeg begynte å blø)....er uutholdelig å vente, selvom det lille nurket var bare 5 uker...første gang jeg kjente på kroppen hvordan det var å være gravid...

skriver så fort jeg hører noe, men kanskje vi sees i juni 2008 klubben i stedetfor, for prøver igjen vi også.

Lykke til med nr. 3;-)

 

Hilsen ei som venter i spenning....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her går det ikke så bra. Nå er det mer blod og slim i tillegg til menssmerter. Er stygt redd for at toget har gått, jeg har grått en hel masse etter jeg kom hjem fra jobb. Må bare se det i øynene nå tror jeg... :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å, jeg føler med deg. Det er veldig trist å se at babydrømmen går i stykker. Håper vi har hellet med oss igjen, og at vi ses i en av de nærmeste terminklubbene. Fikk akkurat lest melding fra Mabjo83, og hun mistet også. Så vi får prøve igjen. Jeg gråt masse i går, men er heldigvis lettere til sinns i dag, og ser litt lysere på fremtiden. Har klart det før. Skal klare det igjen. Trøsteklem, og mange gode tanker til deg og Mabjo83!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk takk det går bedre nå for meg også, men var tøft å innse hva som er på gang. Jeg tror det vil gå bedre for meg i morgen også. Jeg har jo vært så lykkelig denne uken, og så ender det slik. Huff. Ja håper vi alle sees i juni-klubben da. Det er jo ikke umulig.. Lykke til til dere begge, og takk for trøstende ord, mamma til to, ønsker en til. Det gjorde godt!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,

 

tror det samme skjedde med meg også. Testet positivt for en uke siden (har tatt flere tester og senest en i går med svak strek). Men i dag fikk jeg mensen (?). Skjønner ikke så mye av dette her jeg. Det var 42 dager siden første dag i forrige mens, og det er mye senere enn vanlig.

 

Vi får vel bare prøve igjen da!

 

Lykke til dere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg hadde det slik, jeg også. Først litt spor på papiret et par dager, og så kom mensen. Merket at den var kraftigere enn ellers, og litt mer klupete/slimete. Jeg ble veldig trist da det skjedde, men er på vei til å komme over det. Men merker jeg er mer følsom/amper. Men vi skal klare det igjen. Håper vi møtes i en terminklubb ganske snart. Jeg er ikke blant dem som blir gravid på første forsøk, så vi får bare se når det skjer igjen. Lykke til! Og min dypeste medfølelse...

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...