Seriøst Skrevet 7. september 2007 #1 Skrevet 7. september 2007 Om jeg pumper meg når jeg kommer hjem fra byn (og kaster den melka såklart) kan jeg da amme lillegutt etterpå? Eller må det gå så og så mange timer uansett om jeg pumper meg eller ikke?
lille je Skrevet 7. september 2007 #2 Skrevet 7. september 2007 Ingen vits i å pumpe. Alkoholen er ute av melka når den er ute av kroppen.
Stor_smil Skrevet 7. september 2007 #3 Skrevet 7. september 2007 Du trenger ikke pumpe ut melken, så lenge du ikke har vært skikkellig drita eller pga spreng. Men du må uansett vente endel timer etter du har drukket, så lenge du har promille i blodet, har du også promille melken
___ Skrevet 7. september 2007 #5 Skrevet 7. september 2007 Det er veldig lite alkohol i melka. Husk det er snakk om promille, ikke prosent. Tror det er sån at om du har 1 i promille får melka mindre alkohol enn kefir ;-)
Kamomille Skrevet 7. september 2007 #6 Skrevet 7. september 2007 melka inneholder promille så lenge man selv har psomille i blodet. man kan latså ikke pumpe det ut, så du må vente med å amme til alkoholen er ute av blodet ditt! Ingen får prosent alkohol i blodet uansett:) Alkoholnivået i kroppen regnes alltid i promille!!
___ Skrevet 7. september 2007 #7 Skrevet 7. september 2007 Jeg vet det, men det virker som mange tror det faktisk er en del alkohol i melka. Det var derfor jeg nevnte det med kefir ;-). Det er ingen som er resse for alkoholskader på barn som drikker kefir.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå