Gjest Skrevet 7. september 2007 #1 Skrevet 7. september 2007 ville bare ønske deg en fiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiin dag jeg:) og ikke glem..søtere enn søtest...det er det de er;)
Fruktmos- 2 prinsesser:) Skrevet 7. september 2007 #2 Skrevet 7. september 2007 Gaul gaul Det blir en fiiiin dag Har vært på fin svangerskapskontroll og skal ned til byen å møte SuperGlad etterpå Og du også må ha en fiiiiiiiiin dag i dag med brettingen din . Hehe The best of the best
Gjest Skrevet 7. september 2007 #3 Skrevet 7. september 2007 ohh...du får kose deg for meg og;) jeg skal brette til jeg blir firkanta i øynene...blæææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææ simply the best;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå