Gå til innhold

jente eller gutt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da vi var på utralyd så hadde babyen beina i sammen og trakk dem godt opp. så fikk ikke se mellom beina hvilket kjønn.

jordmora sa hun såg ingen gutt ( noe som stakk ut) men det kunne være at den gjemte noe mellom beina. så mest sannsynlig jente.

noen andre som har fått samme beskjed? hva fikk dere?

hva tror dere vi får?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jormora måtte leite lenge på min også pga at beina var var sammen MEN DET VAR EN GUTT:=)

Skrevet

Hehe, vi hadde det samme "problemet".. babyen vår lå veldig sammenrullet og ville ikke vise noe:) da vi var på ul i uke 18 sa de at det kunne være en jente siden det ikke "stakk ut noe".. men var på ul noen mnd senere og da sa den ene legen at det ble en gutt:) Og gutt kom ut! Hmm, jeg tipper dere får en jente jeg, men kan godt være dere også får gutt! Masse lykke til uansett kjønn!! Kos dere sammen:)

Skrevet

jordmor måtte leite et stund,får han lå med beina i kryss,men så til slutt at det var en gutt.. å det kom en gutt ut også ;)

Skrevet

Var på mange ultralyder med tvillingene. Da blei det slått fast at tv1 garantert va en gutt(ingen problem å se noen av gangene) og tv2 mest sannsynlig ei jente, men ingen som ville si det sikkert. Ikke engang på sykehuset når eg sku føde gikk det an å se sikkert! Og ut kom.. En gutt! :)

Skrevet

Fikk slik beskjed vi å.... vi ser ingen guttetiss så da er det jente!!

Dro rett ut å shoppa rosa, men sitter her med en sterk tvil nå...

Heldigvis for oss så kjøpte jeg klær på hm så vi kan bytte ubegrenset...:)

Og vi skal på seinere ul... 3d og en til... Håper vi ser da, er så nysjerrig!!!

Føler selv det er gutt da!!:) Men blir spennede å se...

Skrevet

blir spennende. har masse jenteklær, da jeg har en datter som blir 3 i oktober. skal handle litt nøytrale klær tror jeg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...