Mille** Skrevet 7. september 2007 #1 Skrevet 7. september 2007 Drittkake!! Typisk når man skal bake for andre! Skal ha smeltet firkløversjokolade over kaka, men hvordan blir det når kaka er så bløt?? HJELP!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Helnøtt med spire:) Skrevet 7. september 2007 #2 Skrevet 7. september 2007 Så surt da:( off... Dytter litt for deg jeg, for jeg har ikke peiling.
Mille** Skrevet 7. september 2007 Forfatter #4 Skrevet 7. september 2007 Haha....tanken streifet meg faktisk, men innså at den kremen som er inni kaken neppe vil ha godt av det. Har tatt på firkløverglasuren nå, så det får bare stå til. Er mange timer til kl er 20 og kaka skal spises. ;o)
MammantilKaja Skrevet 7. september 2007 #5 Skrevet 7. september 2007 La den ligge på benken og la den tørke en stund.... Bare ikke det blir harde kanter da.
Twintipp og himmelblå Skrevet 7. september 2007 #6 Skrevet 7. september 2007 Skulle ikke det gå greit da?? Eller??! He he.. Vil nødig være medskyldig i kakedrap her:-p
nedtråkka kaviartubepupper Skrevet 7. september 2007 #7 Skrevet 7. september 2007 ok... hør her.... jeg spiser kaka, og du lager ny... tror det er den lureste løsningen!!!!
Mille** Skrevet 7. september 2007 Forfatter #9 Skrevet 7. september 2007 Men vaniljekremen inni har vel ikke så godt av at den står på benken? Huff, blir jo litt flaut for meg hvis den ser vellykket ut og så smaker den melk! Kan jo ikke akkurat åpne den å prøvesmake heller.....;o(
Mille** Skrevet 7. september 2007 Forfatter #10 Skrevet 7. september 2007 Hehe....ja det var lurt! ;o) Den ser fin ut ihvertfall, får håpe den smaker også. ;o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå