Gå til innhold

Helvete!! Har dynka kaka for mye!!!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Drittkake!! Typisk når man skal bake for andre! Skal ha smeltet firkløversjokolade over kaka, men hvordan blir det når kaka er så bløt?? HJELP!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så surt da:( off...

 

Dytter litt for deg jeg, for jeg har ikke peiling.

Skrevet

Haha....tanken streifet meg faktisk, men innså at den kremen som er inni kaken neppe vil ha godt av det. Har tatt på firkløverglasuren nå, så det får bare stå til. Er mange timer til kl er 20 og kaka skal spises. ;o)

Skrevet

La den ligge på benken og la den tørke en stund.... Bare ikke det blir harde kanter da.

Skrevet

Skulle ikke det gå greit da?? Eller??! He he.. Vil nødig være medskyldig i kakedrap her:-p

Skrevet

ok... hør her....

 

jeg spiser kaka, og du lager ny... tror det er den lureste løsningen!!!!

Skrevet

Og jeg skal væme deg!

Skrevet

Men vaniljekremen inni har vel ikke så godt av at den står på benken? Huff, blir jo litt flaut for meg hvis den ser vellykket ut og så smaker den melk! Kan jo ikke akkurat åpne den å prøvesmake heller.....;o(

Skrevet

Hehe....ja det var lurt! ;o)

 

Den ser fin ut ihvertfall, får håpe den smaker også. ;o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...