Gå til innhold

Benedicte 1/2 år i dag

Anbefalte innlegg

Skrevet

Uff ja ,det er rart å tenke på. For 1/2 år siden lå vi på sykehuset med et bitte lite nurk, og nå krabber/åler hun rundt og er helt propell. Tennene plager henne litt om dagen. Får parcet om natten og det hjelper. Og snørra renner i ett sett... ikke lett å være liten.

Tenkte vi skulle feire med et middagsglass i dag...

Noen tips om gode middager?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer så mye med dagen til store lille Benedicte! Wow, tenk ett halvt år allerede! Lykke til med middagsglass!

Skrevet

Gratulerer så mye med et halvt år!! Det er jo litt stort da :-)

Ingen gode tips om middager, men lykke til med det :-) Du får fortelle hva hun fikk og om det falt i smak :-)

Får håpe tennene snart popper ut og slutter å plage henen!!

Skrevet

Gratulerer så mye, tiden flyr! Det er helt sprøtt å tenke på, for et halvt år siden skjedde det vi hadde snakket så mye om på treffene :-)

Kos dere masse, og Mia vil gjerne anbefale glass fra Hipp (pasta penne med tomat og squash er best). Bursdagsklem fra oss!

Skrevet

Gratulerer med 1/2 års dagen lille snuppa! Så jo på Mecca at hun er ei herlig og aktiv lita snelle:)

Uff, de tennene er ikke alltid så greie å få ut. Vi får trøste oss med at det er noe de på gjennom, og at det bare er midlertidig.

Ang. middagsglass så slenger jeg meg på Sanasol sin anbefaling. Det var det første middagsglasset jeg fikk Sebastian til å spise mer enn en teskje av!

Skrevet

Hei og gratulerer til Benedicte. Hun og Mathilde følger hakk i hæl. Spennende å se om tennene kommer. Her er de nok også på vei. Hun sikler og gnager dagen lang og virker tydelig irritert. Ellers takk til Sanasol og Bellen for middagsglass tipset. Vi dro og kjøpte det med en gang og det likte hun det. I motsetning til lapskausglasset som bare kom i retur. Nå holder vi oss til denne middagen noen dager.

Skrevet

Tusen takk for alle hilsninger. Vi feiret dagen på Friday`s sammen med ei vennine og hennes sønn som er like gammel som Benedicte. Fikk ballong og det var stoooor stas.

Vi fant ikke middagsglasset dere anbefaler, hvor får jeg kjøpt det? Vi prøvde oss på mormors lappskaus, pappa`n sto klar til å filme......he he filmen ble sikkert morsom den..... hun vrengte tryne og brakk seg...så det var ingen suksess.....

Skrevet

Gratulerer med vel overstått dag! He he.. Det er alltid moro å introdusere noe nytt til de små. De har ikke akkurat pokeransikt:-) Når det er noe de ikke liker, har de ingen problemer med å "fortelle det". Vi prøvde å gå Maja avocado i dag. Det var virkelig ikke godt! Prøvde flere skjeer også, for hun vrenger alltid ansiktet ved første skjeen når det er noe nytt. Men det hjalp ikke. Avocado er og blir ikke godt!

Ang Hipp middag. Maja liker også den Sanasol anbefaler. Tror det hjelper på smaken at det er tomatsaus.. Det er litt variabelt hva de har i de ulike butikkene, men jeg finner det på Prix og på Ultra. Lykke til videre med introduksjon av middag:-)

Skrevet

Hei,

Etter tipset i går fant vi den på Rema. Hun likte den super godt. Må bare si at lapskausen var heller ingen suksess her så nå holder vi oss til den pastaen en stund vi.

Skrevet

Lapskausen var ingen hit her heller, men jeg har funnet en til som funker: Nestlé spaghetti med kjøttsaus. Nammenam for små mager. For øvrig har vi prøvd flere med Hipp, og alle er like stas. Hipp hurra!

Skrevet

Gratulerer!!! :-)

Er det bare Amanda som elsker Lapskaus?! Hon elsker for så vidt de fleste glassene. De med tomatsaus får hun ikke så ofte, og i hvert fall ikke når hun har hvite klær... Et annet favorittglass til Amande er høstgryte, men det ligner litt på lapskausen.

Skrevet

gratulerer med vel overstått halvt års dag! Kjekt å høre at det var en fin dag!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...