Karomamma Skrevet 7. september 2007 #1 Skrevet 7. september 2007 Karosnuppa og jeg drar til Sørlandet i helgen, JIPPI!!! Det er planleggingsdag i barnehagen på mandag, og da blir jo mor "tvunget" til å ta fri, he he... Jeg håper ikke familien min er altfor opptatt med valget, de er nemlig lokalpolitikere hele gjengen og Karomorfar stiller attpåtil som ordførerkandidat... Ja ja, vi får vel sett ham på stand om ikke annet. Gleder meg til å være sammen med hele storfamilien, søsken og herlige store og små tantebarn!!! Er så glad jeg har familien min og jeg setter så stor pris på å være sammen med dem! Når jeg tenker på hvor heldig jeg er, må jeg også felle en tåre for dere som savner englesøster og englebarnebarn!! Mange varme klemmer til dere spesielt og god helg til alle!
Ronja65 Skrevet 7. september 2007 #2 Skrevet 7. september 2007 God tur "hjem". Det er altid koselig å komme barndomstrakter en gang i blandt. Nå minner du meg på at det var en stund siden jeg også var "hjemme". Takk gode gud for bredbandstelefonen og gratis tellerskritt til Sverige. Tror jeg må ringe mamma og høre om pappa har fått noe elg??:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå