storetrille Skrevet 7. september 2007 #1 Skrevet 7. september 2007 Hei! Noen her som har vært på kurs i babymassasje? Hva synes dere om det? Hvor mange deltakere var det på kurset, og hvor mange ganger var dere der?
Anonym bruker Skrevet 7. september 2007 #2 Skrevet 7. september 2007 Vil jeg oxo vite! Ingen? Trollemor
stinelin81-3 smågull Skrevet 8. september 2007 #3 Skrevet 8. september 2007 Foreløpig har jeg bare vært på en kursdag:) Går på et gratis kurs over tre ganger. Nå er snuppa mi litt i eldste laget..så det var litt vanskelig å massere en kålorm kan du si:) Men jeg så at hun likte det veldig godt. Etterhvert som hun blir vant til det skal det visst bli lettere. Jeg tror fullt og fast på at dette er en veldig fin ting å gjøre sammen med babyen din. Det er godt for babyen, kan løse en del mage og søvn problemer..også er det jo rett og slett koselig!! Anbefaler det!!
Coolbela Skrevet 8. september 2007 #4 Skrevet 8. september 2007 Jeg har begynt på et kurs som varer over 4 ganger. Vi fikk utdelt en god olje, en brosjyre,og vi var vel 6 deltakere ( 6 babyer). Jeg synes det virket fornuftig, spesielt med tanke på at det utvikler babyens selvfølelse i livet fremover.I tillegg gjør det jo godt sånn rent kroppslig. Dessuten er det sosialt, treffer andre mødre som er hjemme på dagtid. Koster 700 kroner.Min unge er 1 mnd.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå