Gå til innhold

leo theodor eller leon theodor?


Anbefalte innlegg

Skrevet

venter en liten gutt:=) har bestemt oss for theodor men aner ikke om vi skal velge leo eller leon foran theodor?

 

Hva syns dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Leo Theodor synes jeg..:)

Skrevet

Leo Theodor :-)

 

Jeg kjenner i allefall ei jente som heter Leon (svensk), så for meg så blir det feil å sette det navnet på en gutt.

Skrevet

Av de to synes jeg første alternativ var finest og lettest å uttale! :o)

Skrevet

å hmm?ante ikke at det var både gutte og jente navn:=)

Skrevet

Dytter:=)

Skrevet

Vi vurderte også Leo og Leon. Bestemte oss for Leo, siden det e original-formen av navnet, og betyr løve. Så da blei det Leo-Alexander.

Skrevet

ja det var også fint:=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...