tullerusk Skrevet 7. september 2007 #1 Skrevet 7. september 2007 Prøver å få lillegutt til å slutte med 3!! nattmåltider, men hvor lenge skal man holde på egentlig? 1 time,2 3??? I natt ga jeg opp etter 30 min med rasende skriking.... Han blir skikkelig sint... Er jo ganske trøtt selv etter 7 mnd med amming om natten.. Noen tips? Eller er det bare å vente til han vokser det av seg?? Takker for svar. gutt 31.01
Anonym bruker Skrevet 7. september 2007 #2 Skrevet 7. september 2007 Uff, det er så kjedelig.. masse skriking passer dårlig sammen med slitne mødre.. Her i huset var det gubben som måtte til pers når lillegull skulle avvennes.. utstyrte seg med vannflaske, ekstra smokker og masse tålmodighet..første natta var grusom (bare jeg som sov.. hehe) men så bedret det seg utover.. mindre og mindre skriking- hender hun våkner nå også, men da får hun smokken og så er hun fornøyd.. Forrige gang slutta minsten selv.. da han fikk to grøtmåltider var han ikke lenger interessert i mat på natta... veldig deilig!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå