Gå til innhold

Er det noen her som skal til Lyngdal messe imorra?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg og sønnen min skal.. Der blir det dyre sku,,, Tivoli. og selger masse forskjellige..

Hva med å treffes?

Hadde vært kos og bli kjent..

Nå må jeg tilbake på jobb.. Det er bare å sende meg PM om å treffes.. Eller får jeg bare sjekke den innlegget når jeg har matpause kl 12.

Ha en fin dag

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dytter opp

Skrevet

Mulig jeg skal, men er ikke helt sikker enda, må se været ann... Er blitt en tradisjon det med dyrskuen, men er ikke noe greit å gå rundt å valse i søla der borte med barnevogn ;o)

Skrevet

Jeg må også se det litt ann,

på været og sånn,

men mulig, mulig:-)

Skrevet

Okei, er det gjørmete der?

Fint å vite ikveld om dere kommer eller ikke slik vi kunne avtale å treffes.. Hehe.. Hadde vært gøy.. Drar herfra i åtte tiden og er der ca kl halv ti.. For jeg skal følge en bil, som har med hest.. Jeg er usikker med vei så er jeg nødt til å følge de.. Hehe..

Hvem er dere to da? ;)

Skrevet

Å det hadde vært gøy,men siden jeg bor på østlandet blir det litt langt å reise:(

Traff (hjhm) Tingeling der for 2 år siden og det var kjempe koselig:)

Fikk faktisk en meld av pappa istad og han sa jeg skulle vært der nede nå,siden det er dyrskuen i helga(vi har hytte der)

Dere må kose dere masse jenter,håper dere får fint vær:)

Skrevet

Hvor i Østlandet bor du? Det tar ca 10 mil å kjøre herfra til Lyngdal.. Jeg har ikke noe å gjøre så jeg tar en tur ned.. :) Håper det blir fint vær ja.. Krysser i fingrene..

Skal kose meg.. Vet ikke om jenter kommer siden de ikke var sikker og jeg har ikke hørt noe mer..

Skrevet

Bor rett utenfor Oslo, 40 mil å kjøre så det blir litt i lengste laget:)

Skrevet

ÅÅÅhhhh.... *misunnelig*

Sambo er nemlig på jobb på den messa nå, og vi (jeg og mini) sitter her hjemme og savner han masse!!! Ser han ikke før til mandag... *snufs*

Men håper dere som skal dit får en flott helg på messe! :)

Skrevet

Hva selger mannen din? Hvorfor er dere ikke med han? Hvor bor du?

Skrevet

Vi er ikke med fordi jeg må jobbe, har ikke råd tilå ta meg fri for å være med. Vi bor i østfold.

Han selger lakris/godis faktisk....

Skrevet

Vet enda ikke om jeg skal, men for å svare deg på det med gjørma, JA!!!! det blir et skikkelig gjørmehull om det er regn... ikke overalt da, men mange steder....

så om det regner- vurder støvler!

Skrevet

Okei, dumt at du ikke er med nedover da.. Hadde vært kjekt å bli kjent..

Skrevet

Ja jeg er fortsatt i tvil bor 30 min. unna lyngdal så det er ikke umulig,

men blir kanskje på søndag da, har visning i morgen:-)

Hvor gamle er dere frøkner da?

Skrevet

jeg skal i allefall. bor i kristiansand, men er fra lyngdal egentlig. vi er der hvert år vi, treffer gamle kjente, gamle skolevenner o.l.

meg og min søster og ungene skal dit :)

Skrevet

Okei.. Hva med og møtes? hadde vært koselig.. Når skal du dit?

Skrevet

Jeg er 24 og har en sønn på 18 mnd.. Håper dere kommer til Lyngdal..Kjekt å bli kjent.. Men hvordan kontakter vi da?.. Hvis dere kommer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...