♥MAMMA & LILLEGULL♥ Skrevet 7. september 2007 #1 Skrevet 7. september 2007 Jeg og sønnen min skal.. Der blir det dyre sku,,, Tivoli. og selger masse forskjellige.. Hva med å treffes? Hadde vært kos og bli kjent.. Nå må jeg tilbake på jobb.. Det er bare å sende meg PM om å treffes.. Eller får jeg bare sjekke den innlegget når jeg har matpause kl 12. Ha en fin dag
Rogalandsjente -og lillegull:) Skrevet 7. september 2007 #3 Skrevet 7. september 2007 Mulig jeg skal, men er ikke helt sikker enda, må se været ann... Er blitt en tradisjon det med dyrskuen, men er ikke noe greit å gå rundt å valse i søla der borte med barnevogn ;o)
mamman til ana Skrevet 7. september 2007 #4 Skrevet 7. september 2007 Jeg må også se det litt ann, på været og sånn, men mulig, mulig:-)
♥MAMMA & LILLEGULL♥ Skrevet 7. september 2007 Forfatter #5 Skrevet 7. september 2007 Okei, er det gjørmete der? Fint å vite ikveld om dere kommer eller ikke slik vi kunne avtale å treffes.. Hehe.. Hadde vært gøy.. Drar herfra i åtte tiden og er der ca kl halv ti.. For jeg skal følge en bil, som har med hest.. Jeg er usikker med vei så er jeg nødt til å følge de.. Hehe.. Hvem er dere to da?
Symr@ Skrevet 7. september 2007 #6 Skrevet 7. september 2007 Å det hadde vært gøy,men siden jeg bor på østlandet blir det litt langt å reise:( Traff (hjhm) Tingeling der for 2 år siden og det var kjempe koselig:) Fikk faktisk en meld av pappa istad og han sa jeg skulle vært der nede nå,siden det er dyrskuen i helga(vi har hytte der) Dere må kose dere masse jenter,håper dere får fint vær:)
♥MAMMA & LILLEGULL♥ Skrevet 7. september 2007 Forfatter #7 Skrevet 7. september 2007 Hvor i Østlandet bor du? Det tar ca 10 mil å kjøre herfra til Lyngdal.. Jeg har ikke noe å gjøre så jeg tar en tur ned.. Håper det blir fint vær ja.. Krysser i fingrene.. Skal kose meg.. Vet ikke om jenter kommer siden de ikke var sikker og jeg har ikke hørt noe mer..
Symr@ Skrevet 7. september 2007 #8 Skrevet 7. september 2007 Bor rett utenfor Oslo, 40 mil å kjøre så det blir litt i lengste laget:)
lego Skrevet 7. september 2007 #9 Skrevet 7. september 2007 ÅÅÅhhhh.... *misunnelig* Sambo er nemlig på jobb på den messa nå, og vi (jeg og mini) sitter her hjemme og savner han masse!!! Ser han ikke før til mandag... *snufs* Men håper dere som skal dit får en flott helg på messe!
♥MAMMA & LILLEGULL♥ Skrevet 7. september 2007 Forfatter #10 Skrevet 7. september 2007 Hva selger mannen din? Hvorfor er dere ikke med han? Hvor bor du?
lego Skrevet 7. september 2007 #11 Skrevet 7. september 2007 Vi er ikke med fordi jeg må jobbe, har ikke råd tilå ta meg fri for å være med. Vi bor i østfold. Han selger lakris/godis faktisk....
Rogalandsjente -og lillegull:) Skrevet 7. september 2007 #12 Skrevet 7. september 2007 Vet enda ikke om jeg skal, men for å svare deg på det med gjørma, JA!!!! det blir et skikkelig gjørmehull om det er regn... ikke overalt da, men mange steder.... så om det regner- vurder støvler!
♥MAMMA & LILLEGULL♥ Skrevet 7. september 2007 Forfatter #13 Skrevet 7. september 2007 Okei, dumt at du ikke er med nedover da.. Hadde vært kjekt å bli kjent..
mamman til ana Skrevet 7. september 2007 #14 Skrevet 7. september 2007 Ja jeg er fortsatt i tvil bor 30 min. unna lyngdal så det er ikke umulig, men blir kanskje på søndag da, har visning i morgen:-) Hvor gamle er dere frøkner da?
ketosina Skrevet 7. september 2007 #15 Skrevet 7. september 2007 jeg skal i allefall. bor i kristiansand, men er fra lyngdal egentlig. vi er der hvert år vi, treffer gamle kjente, gamle skolevenner o.l. meg og min søster og ungene skal dit
♥MAMMA & LILLEGULL♥ Skrevet 7. september 2007 Forfatter #16 Skrevet 7. september 2007 Okei.. Hva med og møtes? hadde vært koselig.. Når skal du dit?
♥MAMMA & LILLEGULL♥ Skrevet 7. september 2007 Forfatter #17 Skrevet 7. september 2007 Jeg er 24 og har en sønn på 18 mnd.. Håper dere kommer til Lyngdal..Kjekt å bli kjent.. Men hvordan kontakter vi da?.. Hvis dere kommer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå