tullerusk Skrevet 7. september 2007 #1 Skrevet 7. september 2007 Prøver å få lillegutt til å slutte med 3!! nattmåltider, men hvor lenge skal man holde på egentlig? 1 time,2 3??? I natt ga jeg opp etter 30 min med rasende skriking.... Han blir skikkelig sint... Er jo ganske trøtt selv etter 7 mnd med amming om natten.. Noen tips? Eller er det bare å vente til han vokser det av seg?? Takker for svar.
It's all about me Skrevet 7. september 2007 #2 Skrevet 7. september 2007 Når du først har gitt deg en gang har du lært han at det nytter å protestere, så da blir det bare værre de kommende nettene. Bud en er at så lenge du vet han har fått nok mat om dagen og da ikke trenger om natten må du ikke gi opp uansett hvor mye han protesterer. Gi han vann, men ikke noe annet. Det vil antagelig bli noen helvetesnetter, men så fort han skjønner at det ikke nytter blir det raskt bedre. Hvis han ammes går det raskest hvis mamman ikke går inn til han i det hele tatt, men att en annen gjør det istedet. Men det er det ikke alle som har muligheten til.
Plutselig_gravid Skrevet 7. september 2007 #3 Skrevet 7. september 2007 hehe. Ville ikke ventet til han vokser det av seg! Da kan det hende du må holde på noen år;o) Men, noen barn er meget sta og kan holde på å skrike i timesvis helt til mammen gir opp. For det må man jo, hadde aldri orket/holdt ut skriking midt på natten så lenge. Da blir det trøtt og sur mamma og trøtt og sur barn neste dag. Jeg hadde rikelig med melk (pumpet ut minst 260 ml på hver pupp), men fikk allikevel råd på helsestasjonen om å prøve å gi mme som siste måltid på kvelden etter grøten. Resultatet var at han sov helt til kl. 0500 ca. Fikk da morgenpuppen:o)
tullerusk Skrevet 7. september 2007 Forfatter #4 Skrevet 7. september 2007 Sliter med å få i han grøt, men får nan på kvelden. Får holde ut noen netter, håper han ikke vekker hele nabolaget. Hehe....
Gjest Skrevet 7. september 2007 #5 Skrevet 7. september 2007 hva med å gi han vann på flaske elle smokk om natta, og sikkert ikke lurt å kutte ut alle nattmåltidene med en gang.. mulig jeg missforsto.. og å gi seg funker dårlig, gjorde det etter en fin uke med snupp, da var det tilbake med 3-4 nye netter med hyling hehe.. og naboene sover garantert
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå