MissAntrop Skrevet 7. september 2007 #1 Skrevet 7. september 2007 Da er vel poenget at de skal ha mindre melk? Men hva da når grøten skal blandes med melk? Nå får snuppa vanligvis 180 ml til et måltid. Når hun skal ha grøt så lager jeg en flaske mme med 180 ml og bruker rundt 80-100 ml av den i grøten, resten drikker hun. Men hun får jo ikke i seg noe mindre melk av det.. Hvordan gjør dere andre det??
smily2 Skrevet 7. september 2007 #2 Skrevet 7. september 2007 denne skjønnte jeg ikke.... Hva mener du med mindre melk....??
MissAntrop Skrevet 7. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 7. september 2007 Nei, det var ganske håpløst forklart Jeg mener at hs sa vi skulle trappe ned på melka når de begynner med fast føde. Men når melkemengden som trappes ned på går med i grøten, så blir det jo ikke noe mindre. Får jo akkurat like mye melk som før bare at noe av det kommer i grøtform..
Mamma jei Skrevet 7. september 2007 #4 Skrevet 7. september 2007 Kanskje de på HS mente at du skulle trappe ned på melka utenfor grøten, siden hun/han får grøt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå