Gå til innhold

Småfrustrert i dag...

En snupp - og en knert i magen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde det ikke vært for at det er 8 1/2 måned til vi gifter oss, så tror jeg min stakkars kjære hadde blitt offer for en aktiv overtalelseskampanje i dag...

Vi passer nemlig nevø og niese noen dager, med følging i barnehagen og alt som hører med, får virkelig prøvd oss - og det funker i alle fall ikke som prevensjon!! Det er fantastisk hyggelig, vekke dem, frokost, levere og hente i barnehagen, lage middag, legge dem, lese på sengen. Jeg kunne gjerne hatt det sånn ja! Og når fetteren min og kona i tillegg har en født i sommer og en på 2... Det er jo småtasser overalt!!

Måtte bare få ut litt her inne, dette er i alle fall rett forum ;)

Gleder meg til det blir min tur jeg - men først er det bryllup, og det blir sååå fantastisk :D

Ha en fin dag, jenter!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjempe koslig med små i huset! Skjønne godt at du gleder deg til det!!

Jeg vart så babysjuk da jeg så på Jordmødre på NRK1 onsdag jeg at det holder hardt å vente til april før vi starter prøvinga.

Skrevet

Forstår deg, ja! I kveld skal jeg sitte barnevakt for min niese på 1 mnd, slik at foreldrene får gå ut å spise middag, og gjett om jeg gleder meg. Har vært og kjøpt henne nusselige babyklær til "bursdagen" hennes (hun ble 1 mnd i går), og gleder meg fryktelig til å kose meg sammen med henne et par timer i kveld! :-D

Skrevet

DolphinGirl-ikkegravid enda: Har sikkre kilder på at niesen din gleder seg også:) Det gjør i alle fall mamman hennes:)

Skrevet

Hehe, jeg skjønner hva du mener. Jordmødrene er IKKE programmet man bør se på hvis man enda skal vente litt til før man begynner å prøve, men likevel MÅ jeg bare se på det...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...