Attpåklatten :-)™ Skrevet 7. september 2007 #1 Skrevet 7. september 2007 Jeg vil bare si at jeg tenker på deg og dine i dag! En underlig merkedag, den første av mange som skal komme.....Englene våre bor dypt i hjertene våre og for oss så er de levende på et vis, selv om de ikke er her fysisk. Jeg fikk så mye lekkert undertøy av søsteren min....idag dusjet jeg og kledde på meg noe av det. Føles fint å pynte seg litt ekstra idag med noe hun har valgt... Jeg vil feire at vi fikk lov å ha dem her den tiden vi fikk....de satte dype spor etter seg og de bærer vi med oss for alltid:-) Nå brenner det to lys her, til minne om de to vakre sjelene våre attpåklatt en go`gutt:-) Varme klemmer til deg fra meg
phantomet Skrevet 7. september 2007 #2 Skrevet 7. september 2007 Jeg logget meg inn idag med et viktig ærend. Nemlig å sende noen ord til deg attpåklatt en go`gutt. For som Klatten så bra sier...Det er en underlig merkedag idag. Den er både fin og vemodig, fjern og nær, og alle følelsene som lever i dere bestandig, og ekstra sterkt i dager som denne, forteller om en stor kjærlighet og et dypt savn. Jeg tenker ekstra mye på deg og dine idag! Her brenner det et lys i respektfull minne om sjelen som utrettet så mye på så kort tid! Enda et lys er tent, i ærbødighet for alle dem som har satt spor etter seg i oss alle,
Ronja65 Skrevet 7. september 2007 #3 Skrevet 7. september 2007 Det brenner to lys her også. Ta vare på deg selv og din familie i dag. Sender en stor varm klem til deg...og mange tanker..
Tiggywinkle Skrevet 7. september 2007 #4 Skrevet 7. september 2007 En dag til ettertanke og minner....ta vare på dere selv og dem rundt dere, attpåklatt go'gutt og Attpåklatten. Klem og varme tanker fra
Plutseliten :) Skrevet 7. september 2007 #5 Skrevet 7. september 2007 Jeg sender også mine tanker til dere idag, og til de andre rundt dere som også har mistet noe av det kjæreste de har. Ta vare på dere selv! Varme klemmer fra
Attpåklatten :-)™ Skrevet 7. september 2007 Forfatter #6 Skrevet 7. september 2007 Takk dere godinger......godt å ha dere:-)
Gjest Skrevet 7. september 2007 #7 Skrevet 7. september 2007 Kjære attpåklatt en gogutt og Atpåklatten. Sender dere varme tanker til dere begge=) Dere er to vakre mennesker som en gang vil møte deres kjære igjen.. Har selv mistet flere nære og vet hvor tøft sorg er. Tiden legger ikke alle sår, men sårene blir mindre dyp etterhvert som tiden går. Det er også godt og minnes, gråte litt og le når man tenker på sine kjære.
♥Snulder Skrevet 7. september 2007 #9 Skrevet 7. september 2007 Har ikke så mange kloke ord til dere to "Attpåklattene" våre i dag, men tenker på dere og sender en masse gode klemmer!
Gjest Skrevet 7. september 2007 #10 Skrevet 7. september 2007 kjære klatten!! tusen takk for gode ord.varmer virkelig skal jeg si deg. denne dagen har vært beintøff.værre enn jeg trodde faktisk.. tårene har trilla hele dagen,men særlig på dagen i dag.å se gogutten jodle omkring,mens vi ikke fikk feira han andre,det var vondt. men vi to,vi hadde egen minnestund i formiddag.spilte nattasangen hans,og tears in heaven,dansa litt,spiste,og jeg grein hele tia ;o) tøft,stert,vondt,grusomt,ja,jeg finner ikke ord. men jeg vet di er blant oss.føler det slik.å midt i dette,så grein jeg for søstra di å..tenkte på det du har delt med oss.følte jeg "kjente" henne litt.hvor sterk hun var,og god. sola har skint hele dagen,akkurat som solstråla vår gjorde.han skinte med hele fjeset.alle her har vært på grava.blomster og lys er blitt satt ned,og ballong også.gogutten satt der så stille,å luka ugress mens han titta på alle di fine tingene som er pynta med på grava.før vi dro,så bøyde han seg å sussa bakken.aner ikke hvorfor,for han gjør aldri slikt. kanskje han bare begynte med det,akkurat da? ;o) er så glad denne vonde dagen er over.den første av mange slike.vet dagene blir lettere,men savnet er der så sterkt. lysene skinner så fint for våre kjære som måtte reise så fort. dagen ble vond,men også fin. tusen takk for gode ord dere andre også.dere er gode,tvers igjennom. klem =)
Attpåklatten :-)™ Skrevet 8. september 2007 Forfatter #11 Skrevet 8. september 2007 Ja, det var en tøff dag.......tøffere enn jeg hadde trodd faktisk. Men viktig å gjøre det som føles riktig for en selv også, da kommer tårene og tankene og følelsene frem og det er viktig! Jeg synes dagen og ettermiddagen var verst, men heldigvis roet jeg meg på kvelden.......da hadde vi fått "feiret" hun som ikke er her mer.....det var godt. Det er godt vi har felleskapet her inne - det gjør godt:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå