cheni Skrevet 7. september 2007 #1 Skrevet 7. september 2007 Herregud, hvor ekkelt er ikke det??? Lillegutt har hatt diare i to dager, og det er jo ikke så rart... skal til legen i dag, heldigvis, og da skal jeg høre hvor alvorlig det er...
Mille** Skrevet 7. september 2007 #2 Skrevet 7. september 2007 *grøss* Ja det er skikkelig ekkelt. Huff, lykke til hos legen.
cheni Skrevet 7. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 7. september 2007 Ja, det er jo bæsj... ja ja... det blir nok våtservietter og flaskevann her. Orker ikke tanken på å vaske meg i det vannet... (
Gjest thricane Skrevet 7. september 2007 #4 Skrevet 7. september 2007 nei så ekkelt. krysser fingrene for at det bare er vanlig magevondteri hvilket drikkevann er dette?
cheni Skrevet 7. september 2007 Forfatter #5 Skrevet 7. september 2007 Det er et lite drikkevann på sunnmøre for ca 2500 innbyggere. Det er sikkert et hjortekadaver som ligger der, det har skjedd før. Er kvalm selv, men det er sikkert psykisk...
Anna Nym :o) Skrevet 7. september 2007 #6 Skrevet 7. september 2007 Sikker på det er e-coli, og ikke bare coli-bakterier?? Blir fort rykte av slikt. Både i Ørsta og Volda skal en koke vannet nå. Regne med at det er pga coli-bakterier slik det var i fjor av alt regnvannet. Da gikk det rykter om e-coli her også, men det var bare noen som hadde forvekslet.......
cheni Skrevet 7. september 2007 Forfatter #7 Skrevet 7. september 2007 Nei, vi har fått informasjonsskriv fra kommunen, og skolen har fått vannbeholder med rent vann. Så desverre er det nok e-colie... Diareen til lillegutt skyldes disse bakteriene, men de er heldigvis så utvannet at det ikke er noen katastrofe. Vannet må selvsagt kokes, men jeg kan ikke si at det frister å bruke det uansett...
tasah Skrevet 7. september 2007 #8 Skrevet 7. september 2007 Så det ER faktisk flere fra Ørsta/Volda her inne altså?
bobobaby+Lucas og Nathalie Skrevet 7. september 2007 #9 Skrevet 7. september 2007 vi har fått det her i øygarden også. men vi kan hente 5l dunker med olden på butikkene her. på kommunen sin regning.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå