Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

at vi fikk svar på fostervannsprøva før ordinær UL på mandag! Vet at alt ser bra ut fra tidligere UL, men jeg har så lyst til å få det bekrefta! Blir så mye mer morsomt å se den lille igjen dersom man VET at alt er OK.

Bare et lite hjertesukk.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Huff ja, å vente sånn er jo det verste som er!

Høres jo ut som det ikke er grunn til bekymring! :-)

Skrevet

Hei Bringebæret :o) Huff, denne ventinga...og så en hel helg til... du får finne på mye i helga for å unngå å tenke så mye på det:) Bare nysgjerrig, hvorfor har du tatt forstervannsprøve? Er det noe spesielt? Trøsteklem fra meg :o)

Skrevet

Har tatt fostervannspr fordi jeg har fylt 38 ved termin. Har bursdag snart, faktisk! He he, føler meg litt gammel når jeg ser det skrevet ned!

Og det skal vel sies at jeg ikke er veldig tålmodig av natur, så da blir sånn venting pyton! :o) Skulle gjerne gjort alt på en gang, og blir irritert når andre bruker tid på ting. Høres ut som ei heks, jeg. Men her er det jo ikke sykehuset som er treige, man må jo bare vente på PRØVENE, og det er det som tar tid... Ikke noe å pushe på...

Skal feire bursdag for eldste dattera mi i morgen, som blir 18 år! Helt utrolig! Hun kan faktisk stemme på mandag, og jeg ser gravide her inne som er yngre enn henne! Tenk om jeg skulle blitt bestemor!!!! For en skrekkelig tanke! Men, helga blir full av feiring for henne, så da kommer sikkert mandag fort.

Ha en flott helg, da!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...