Tvillingmamma til 3 gull Skrevet 7. september 2007 #1 Skrevet 7. september 2007 Står i allefall her: http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=161997 Nå velter jeg meg i andres tragedier osv.............. som så mange mener. Men dere kan jo la vær å lese denne tråden.
Mamma til verdens beste barn Skrevet 7. september 2007 #2 Skrevet 7. september 2007 Jeg bare skjønner ikke at det kan være henne! Den sorgen hun har i ansiktet kan bare en mor som har mistet det kjæreste hun har ha!!! Det må være et desperat forsøk fra portugisisk politi på å løse saken, jeg fatter det virkelig ikke! Faren ja, men ikke moren. Dessuten er det veldig vanlig for foreldre som mister sitt barn å ville bli der det ble borte til det får vite sannheten. Hvis hun hadde gjort det ville de vel ha stukket av eller? Jeg skjønner det virkelig ikke!!! Det må være feil!
La Perla Skrevet 7. september 2007 #3 Skrevet 7. september 2007 Jge synes det virker heeeeeeeeelt usannsynlig at det er henne.
solstråle69 Skrevet 7. september 2007 #4 Skrevet 7. september 2007 Jeg har hatt den mistanken hele tiden, jeg. Men å si det her inne, vil jo være som å "banne i kirka". Klarer ikke å se sorg i ansiktet hennes heller, og har hele tiden synes saken har vært "merkelig". Helt fra å gå fra 3 små barn i en ferieleilighet, for å gå å spise på restaurant.... Uansett er det en tragedie.
Gjest Skrevet 7. september 2007 #5 Skrevet 7. september 2007 Enig med La Perla. Tror ikke det er henne.
meg & to små vampyrer Skrevet 7. september 2007 #6 Skrevet 7. september 2007 Bare en ting å si: uansett hvem som har gjort hva så håper jeg de finner ut av det snart.
Gjest Skrevet 7. september 2007 #7 Skrevet 7. september 2007 velger å ikke gjøre meg opp en mening om hvem det er,så lenge den lille jenta kommer til rette.. det er SINNSYKT mange syke mennesker rundt om i verden og det er synd å si det,men det skulle ikkke forundre meg om det var henne.,.
Tvillingmamma til 3 gull Skrevet 7. september 2007 Forfatter #8 Skrevet 7. september 2007 Jeg kan liksom heller ikke tro at det kan være henne eller han! Vi får vel svaret etterhvert, jeg hadde håpet de skulle finne synderen og Madeleine i livet.
Verdens peneste gutter er mine Skrevet 7. september 2007 #9 Skrevet 7. september 2007 Samme tror jeg solstråle69. Trist at det skjer noe med et lite barn, men synnest hele saken er rar
Plutselig_gravid Skrevet 7. september 2007 #10 Skrevet 7. september 2007 Jeg har alltid trodd det var henne jeg også. Men, jeg har liksom trodd at det hele var en tragisk ulykke og så har de fått panikk. Så er det blitt fortrengt, fornektelse. Det hele har liksom gått så langt at de ikke bare kan stå frem. Kanskje hun har den der sykdommen - oppmerksomhetssykdommen. (husker ikke hva den heter) De som skader sine barn for oppmerksomhet. Får jeg tror både hun og mannen er oppriktig glad i jenta! Det hele er jo bare helt tragiskt. Håper de løser saken og finner jenta snart.
Twintipp og himmelblå Skrevet 7. september 2007 #11 Skrevet 7. september 2007 Kan bare ikke fatte at det kan være foreldrene... Hvis folk virkelig er SÅ GÆRNE, da står ikke verda til påske!! For en gal gal verden, huff.. Håper bare så inderlig Madeleine ikke har det vondt ihvertfall....
Attpåklatten :-)™ Skrevet 7. september 2007 #12 Skrevet 7. september 2007 Klippet fra Nettavisen: "Kate McCann skal ha fått beskjed om at hun vil bli gjort til mistenkt i saken når hun vender tilbake til politistasjonen for nye avhør fredag. Også ektemannen Gerry McCann skal avhøres fredag. Dette betyr likevel ikke at politiet kommer til å tiltale foreldrene i saken. I Portugal må man ha status som mistenkt før politiet kan konfrontere deg med en rekke spørsmål. Den endrede statusen gir politiet større spillerom i etterforskningen. Samtidig får den mistenkte større rettigheter, blant annet til å nekte å svare på spørsmål." Lurt å lese hele artikkelen før man dømmer noen!!!
Twintipp og himmelblå Skrevet 7. september 2007 #13 Skrevet 7. september 2007 Oj, oooops!! Skal si de lager fengende overskrifter ja!
Tvillingmamma til 3 gull Skrevet 7. september 2007 Forfatter #14 Skrevet 7. september 2007 Har lest hele artikkelen...
solstråle69 Skrevet 7. september 2007 #15 Skrevet 7. september 2007 Det er sant Attpåklatten. Men mine mistanker er ikke basert på den artikkelen, og jeg har heller ikke dømt noen. Jeg mistenker...
Attpåklatten :-)™ Skrevet 7. september 2007 #16 Skrevet 7. september 2007 Nettopp;-) Og mange som "jumps to conclusions" uten å ha lest resten......skremmende....
EnJente_m_EnJente Skrevet 7. september 2007 #17 Skrevet 7. september 2007 Jepp kjempelurt: les denne du: http://www.dagbladet.no/nyheter/2007/09/07/511288.html Overskriften bla.
KariMari Skrevet 7. september 2007 #18 Skrevet 7. september 2007 Faktisk er det oftest en som barnet kjenner, som er "forbryteren"! Politiet må ha sterke bevis på hånd, siden de stadig vender tilbake til foreldrene......... Tanken på en ulykke har streifet meg for lengst.. Men er av den oppfatning at man ikke skal dømme, før de juridisk er dømt.
Nickeguri Skrevet 7. september 2007 #19 Skrevet 7. september 2007 Moren er mistenkt fordi politiet da skal kunne stille henne en del spørsmål de ellers ikke kunne stille. Det har vært skrevet svært mye i avisene om denne saken som ikke har stemt. Blant annet stod det for en tid tilbake at politiet snart skulle arrestere et familiemedlem. Men dette viste seg ikke å stemme. Vi skal ikke stole på alt som står i avisene i denne saken. Vi kan vel nesten ikke stole på noe av det. Vel, jeg vet ikke hva som har skjedd, men personlig tror jeg moren er uskyldig. Og er hun det, må hun ha det helt forferdelig akkurat nå. Ikke bare har noen tatt datteren hennes, men folk tror at hun står bak også. Hun burde jo ikke ha spist på restaurant 100 meter unna mens barna sov, men dette er det maaaange som har gjort før henne. (selv om jeg er i mot akkurat det). Men hun kunne jo ikke ane at noen skulle kidnappe barnet sitt!!! (Så sant hun er uskyldig da. Noe jeg tror. Hun har jo nedlagt massse arbeid i å finne Madeleine.
Gjest Skrevet 7. september 2007 #20 Skrevet 7. september 2007 hvordan kan det være henne når alle tre lå å sov samme kvelden hun forsvant og de satt å spiste ? blæææh.. håper hun kommer til rette ihvertfall
KariMari Skrevet 7. september 2007 #21 Skrevet 7. september 2007 Det var jo hun som gikk og sjekket til dem....
♡ Rødhette ♡ Skrevet 7. september 2007 #22 Skrevet 7. september 2007 Vet ikke hva.. men har synes fra ganske tidlig at det er noe merkelig med hele saken.. Og at noen som kjenner jenta har noe med saken og gjøre..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå