Gå til innhold

Bare på gøy....


Anbefalte innlegg

Skrevet

* Hva er klokka nå?

* kallenavn?

* Antall lys på siste bursdagskake?

* Datoen du blåser dem ut:

* Kjæledyr?

* Tatovering eller piercing?

* Hvor mye liker du jobben din?

* Fødselssted?

* Favoritt feriested?

* Noen gang vært i Afrika?

* Noen gang stjålet et trafikkskilt?

* Noen gang vært med i trafikkulykker?

* 2-dørs eller 4-dørs bil?

* Favoritt salatdressing?

* Favoritt tall?

* Favoritt film?

* Favoritt ukedag?

* Favoritt sang?

* Favoritt tannkrem?

* Favoritt parfyme?

* Hva gjør du når du virkelig skal slappe av?

* Favoritt spisested?

* Når var du sist på sykehuset?

* Hvor mange ganger dumpa du på førerprøven?

* Hvordan er livet ditt om 10 år?

* Hva gjør du når du kjeder deg?*

Videoannonse
Annonse
Skrevet

* 09.31

* verros

* 25

* 20 januar

* pus

* nope

* helt grei

* drammen

* ?

* nei

* nei

*nei..

* 5 dørs hehe :)

* creme fraiche

* 13

* forest gump

* fredag

* alt av muse, eller boheman rapsidy (hakke peiling åssen det skrives) av queen

* collgate

* jadore

* hører på deilig musikk

* picasso (billig og bra)

* når jeg dro hjem etter fødsel

* har ikke prøvd å ta lappen..

* 3-4 barn, gift, eier hus, fått drømmejobben og er lykkelig :)

* spiller kort eller playstation eller sitter på pc`n eller leser :)

Skrevet

- 09.41

- Nessa

- Tror ikke jeg har hatt lys på kaka mi siden 10-årsdagen, så 10. Hihi

- 11. juni

- En søt pus som bor hos min far

- Ingen nå, men hadde en piercing i tunga

- Jeg elsker jobben min

- Hamar

- Tenerife

- Nope

- Nope

- Nei, bare nesten

- 5-dørs

- Liker ikke dressing

- 13

- Ringenes Herre-triologien

- Mandag

- The Trooper med Iron Maiden

- Noe Solidox, gidder ikke løfte på stumpen for å sjekke

- Bruker ikke parfyme

- Legger med i på sofaen og spiller Xbox360

- Hjemme

- Da småtten ble født

- Sto på første forsøk

- Antakeligvis ganske bra, men man kan jo aldri vite

- Da spiller jeg Xbox360 eller ser på film

Skrevet

* Hva er klokka nå? 09:44

* kallenavn? Jenny

* Antall lys på siste bursdagskake? Under 30=)

* Datoen du blåser dem ut:

* Kjæledyr? En pusekatt

* Tatovering eller piercing? Måtte vært piercing, men har ingen av delene

* Hvor mye liker du jobben din? Godt nok til at jeg ikke har tenkt å slutte på lenge ennå!

* Fødselssted? sykehus. dah

* Favoritt feriested? England

* Noen gang vært i Afrika? Nei

* Noen gang stjålet et trafikkskilt? Nei

* Noen gang vært med i trafikkulykker? Jupp

* 2-dørs eller 4-dørs bil? 5

* Favoritt salatdressing? Liker ikke dressing

* Favoritt tall? 11

* Favoritt film?

* Favoritt ukedag? Fredag

* Favoritt sang? REM Everybodu hurts

* Favoritt tannkrem? Zendium

* Favoritt parfyme? Leau dissey

* Hva gjør du når du virkelig skal slappe av? Sitter på dib=)

* Favoritt spisested? Dollys, kinaresturant og hjemme hos mor=)

* Når var du sist på sykehuset? Kontroll etter fødsel

* Hvor mange ganger dumpa du på førerprøven? 0=)=)

* Hvordan er livet ditt om 10 år? Hus, et eller to barn til

* Hva gjør du når du kjeder deg?* Sitter på dib=)

Skrevet

* Hva er klokka nå? 09.56

* kallenavn? Djoolia

* Antall lys på siste bursdagskake? 22

* Datoen du blåser dem ut: 24 mai

* Kjæledyr? ingen

* Tatovering eller piercing? 3 tatoveringer,0 piercinger

* Hvor mye liker du jobben din? Har permisjon, så veldig!

* Fødselssted? Lofoten sykehus

* Favoritt feriested? Ayia Napa

* Noen gang vært i Afrika? Ja

* Noen gang stjålet et trafikkskilt? Nei

* Noen gang vært med i trafikkulykker? Nei

* 2-dørs eller 4-dørs bil? 5 dørs =)

* Favoritt salatdressing? Ingen,spiser ikke salat

* Favoritt tall? 10

* Favoritt film? Mange

* Favoritt ukedag? Lørdag

* Favoritt sang? Solid Base- Katie

* Favoritt tannkrem? Solidox hvite tenner

* Favoritt parfyme? Ralph Lauren

* Hva gjør du når du virkelig skal slappe av? Sover

* Favoritt spisested? El Toro, Playa Del Ingles

* Når var du sist på sykehuset? Når mini ble født.

* Hvor mange ganger dumpa du på førerprøven? Ingen

* Hvordan er livet ditt om 10 år? Toppers.

* Hva gjør du når du kjeder deg? Slår på pc'n

Skrevet

Kl er 10.05

Kallenavn er lille

31 lys på siste burs.kake

Blåser dem ut 6.nov

Har to hunder,en katt og hamster

Har en liten tatovering

Liker jobben sånn passe,vil gjerne gjøre noe annet

Født i Porsgrunn

Favorittferiested er Tyrkia

Aldri vært i Afrika

Aldri stjålet trafikkskilt

En trafikkulykke,men gikk bra:-)

4 dørs bil

Favorittdressing thousand island

Har ikke favorittall

Ingen favorittfilm(men liker godt filmer med Julia Roberts)

Liker lørdager best

Liker den nye sangen til fergie bra akkurat nå

Parfyme-Sentiment fra Escada

Slapper godt av med god mat,godteri og film på sofaen

Spiser best hjemme

Sist på sykehus når minsten ble født-20 mnd siden

Ikke dumpa på førerprøven(men teori,ja)

Livet er vel som før om 10 år.Kanskje annen jobb,og litt flere rynker?

Kjeder meg nesten aldri

Skrevet

* Hva er klokka nå?

-1017

 

* kallenavn?

-har ikke

 

* Antall lys på siste bursdagskake?

-fikk ikke lys:(

 

* Datoen du blåser dem ut:

22. desember

 

* Kjæledyr?

liker ikke dyr! Har en unge, teller det? ;)

 

* Tatovering eller piercing?

Hadde piercing i navelen da jeg var yngre.

 

* Hvor mye liker du jobben din?

Jeg er student, og jeg ELSKER det!

 

* Fødselssted?

Namsos

 

* Favoritt feriested?

Texas

 

* Noen gang vært i Afrika?

Nei, men vil gjerne!

 

* Noen gang stjålet et trafikkskilt?

Nehei. Gjør ikke slikt!

 

* Noen gang vært med i trafikkulykker?

Tror ikke det...

 

* 2-dørs eller 4-dørs bil?

5 faktisk

 

* Favoritt salatdressing?

Tåler ikke melk, så må nesten bli en oljedressing.

 

* Favoritt tall?

26

 

* Favoritt film?

Hmm... When a man loves a vomman

 

* Favoritt ukedag?

Fredag

 

* Favoritt sang?

Den sangen som får lillegutt til å smile. For tiden er det "med krøllet hale"

 

* Favoritt tannkrem?

Den med sånn limesmak.

 

* Favoritt parfyme?

Aner ikke... Har mange.'

 

* Hva gjør du når du virkelig skal slappe av?

Legger meg på sofaen med PCen eller en bok.

 

* Favoritt spisested?

Det kommer helt an på dagsformen. Alt fra sushi til burger på maccern;)

 

* Når var du sist på sykehuset?

Et par uker siden.

 

* Hvor mange ganger dumpa du på førerprøven?

Dumpa ikke! Dumping er for pyser! Hadde bare to feil, jeg :-D

 

* Hvordan er livet ditt om 10 år?

Aldeles perfekt.

 

* Hva gjør du når du kjeder deg?*

Sitter her inne på DiB eller ringer til gode venner.

Hvis mini er våken kler vi på oss og går en tur,

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...