prøvekluten+3små Skrevet 7. september 2007 #1 Skrevet 7. september 2007 trondheim her jeg bor har i dag 7 grader og slåregn..trivelig
håper på fulltreff Skrevet 7. september 2007 #2 Skrevet 7. september 2007 småregn og grått i Bergen. Ypperlig for innekos!
4blir5 ¤KS 02.07.09¤ Skrevet 7. september 2007 #3 Skrevet 7. september 2007 Stavanger; 11-13 grader og regn:( men slettes ikke uvanlig her:))
Bebis120408+150511 Skrevet 7. september 2007 #4 Skrevet 7. september 2007 småregn og grått her og.. kos å sitte inne med en smoothie og lengte etter sommeren..
Bebis120408+150511 Skrevet 7. september 2007 #5 Skrevet 7. september 2007 småregn og grått her og.. kos å sitte inne med en smoothie og lengte etter sommeren.. glemte å si at dette er i sandefjord..;D
Gjest Skrevet 7. september 2007 #6 Skrevet 7. september 2007 regn,sikkert rundt 9-10 grader (har ikke stokk) og jeg skal IKKE utfor dørene idag..
Kirsebæra Skrevet 7. september 2007 #7 Skrevet 7. september 2007 bodø, grått og regn.....alt for lite grader...ser så kaldt ut ute, at jeg ikke gidder å se på gradestokken en gang...
Mamzen Skrevet 7. september 2007 #8 Skrevet 7. september 2007 AAArrrggg...regn og 10 grader. 14. dagen med regn!
junea Skrevet 7. september 2007 #9 Skrevet 7. september 2007 I Stjørdal er det piss vær. Regn, grått å trist:( 7grader
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå