Anonym bruker Skrevet 7. september 2007 #1 Skrevet 7. september 2007 Hei! Noen som vet hva det kan være og om det kan være farlig. Vet jo at man skal ta kontakte føden om det er blødning, men brun utflod er jo gammelt blod, eller hva???
Anonym bruker Skrevet 7. september 2007 #2 Skrevet 7. september 2007 Jeg ville ringt hvis det hadde vært meg....
Gjest Skrevet 7. september 2007 #3 Skrevet 7. september 2007 Jeg har hatt dette flere ganger(er i uke 31). Pratet med jordmor om dette, og hun sier at det er gammelt blod. Dette kan stamme fra tidligere samleie eller en rift inne i skjeden. Som regel ikke noe farlig. Nå skal det sies at det kommer litt an på mengden blod som kommer. Hos meg var det veldig lite. D.v.s som en kvart teskje. Men ring og hør for å være på den sikre siden.
Noddy78, en av hver! Skrevet 7. september 2007 #4 Skrevet 7. september 2007 Jeg hadde en sånn siste-dag-av-mens blødning, tykk i konsistensen og brun i uke 35. Viste seg å være slimproppen. Kan kanskje være denne? Ring og sjekk for sikkerhets skyld!
Anonym bruker Skrevet 7. september 2007 #5 Skrevet 7. september 2007 Takk for svar. Jeg skal ringe å sjekke. Ang slimproppen.... I går hadde jeg mye utflod som ligner på eggløsningsslim, så kanskje det er slimproppen??????
Noddy78, en av hver! Skrevet 7. september 2007 #6 Skrevet 7. september 2007 Ja det kan godt være og at dette i kombinasjon er tegn på modning. Den har mange forskjellige utseender denne proppen har jeg skjønt, fortell det også til den du ringer så får du nok svar tenker jeg! Lykke til! P.S jeg fikk beskjed om å pakke baggen og at jeg kom til å føde imorgen eller innen to uker, ta sånne beskjeder med litt salt, sitter her nå to uker etter proppen gikk, hatt en drøss med falske rier, siste runde startet 01.40 i natt og er vel egentlig ikke helt ferdig ennå. Jeg er fullgått 37 imorgen og kjenner at ventetiden ble unødvendig lang etter den beskjeden. Nå er jo du nærmere enn jeg var da min gikk, men vi kan fremdeles gå over tiden hvis vi er uheldige. Bare for å verne deg selv litt. Krysser fingrene for deg!
♥lurelure♥ Skrevet 7. september 2007 #7 Skrevet 7. september 2007 Jeg ville ringt og sjekket fordi det kan være lekkasje fra fostervannet som kan være misfarget (at babyen kanskje har bæsjet i fostervannet). Sikkert ikke noe farlig, men du burde ringe ja. Skal jo ringe ved evt blødning.
mamma til s@lma Skrevet 7. september 2007 #8 Skrevet 7. september 2007 Om babyen er stresset og får avføring i fostervannet , blir ikke fargen på det brunn, men gul-grønn. Jeg ville tro at brunnutflod kan være tegn på at fødsel nærmer seg,hvert fall det fortalte min jordmor. Men ring og sjekk det, for sikkerhetsskyld.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå