annki83 Skrevet 7. september 2007 #1 Skrevet 7. september 2007 synes ærlig talt de er kjempe stygge å klumpete.. å bbay blir fort overopphetet... sikkert greit om en klarer å la være å kle ekstra på babyen.. men de fleste gjør jo det i tillegg... har aldri brukt annet en heil årspose fra simo jeg til han første å blir vel noe lignende til neste mann o.. det er varmt nok.. tar heller på noe ekstra klær omd et skulle bli svinkaldt...
Venter på 3_de spire Skrevet 7. september 2007 #2 Skrevet 7. september 2007 Jeg liker heller ikke voksi-pose og har ikke brukt det på noen av mine. Brukte lammeskinn i vogna og ungene var alltid gode og varme. Brukte ullundertøy og fleece når det var kaldt! Men hver sin smak. Kan jo hende voksi-posen er bra den. Kan ikke si noe annet, for jeg har aldri prøvd den. Men den virker i største laget til bittesmå babyer....
Musa *4 perfekte gutter* Skrevet 7. september 2007 #3 Skrevet 7. september 2007 Jeg har en voksipose, men den har jeg brukt 2 ganger, det var når eldstegutten var litt over et år, for det var sååå kaldt og vi skulle ut.. jeg svarger til lammeskinnspose, den er liten og varm nok=) Voksiposen tar så stor plass, må jo ha gigavogn for å bruke den... men hver sin lyst men jeg har det nå, om jeg skulle finne på å bruke den..hehe
4blir5 ¤KS 02.07.09¤ Skrevet 7. september 2007 #4 Skrevet 7. september 2007 Jeg arvet en voksipose, men det var ikke noe for meg! Jeg sverger også til lammeskinnspose:) Men smak&behag:)
Gjest Skrevet 7. september 2007 #5 Skrevet 7. september 2007 Liker den ikke til de minste barna, men vi kjøpte ne voksi aktiv da jr var to år. Da var den andre posen hans for kort (mange poser er så vide og runde i åpningen) - og vi måtte ha en som garantert holdt ut soveperioden hans. Da var voksi posen kjempebra, og han lå langt inne i posen og sov kjempegodt. God og varm. Nå når han har sluttet å sove på dagtid, bruker vi posen på telttur, overnattingsbesøk etc. Bra med flere bruksområder til den prisen :-) Snart skal babyen få ha den i pulken sin, passer nok bra der også.
Gjest Skrevet 7. september 2007 #6 Skrevet 7. september 2007 Vi brukte voksi i to vintere. Synes det fungerte kjempefint, men nå hadde vi stor nok bag til det. Kan godt forstå andre som dropper det fordi at bagen er for liten, da blir det jo klaustrofobisk inni der ;o) Vi kommer til å bruke den denne gangen også, fordi at vi fremdeles har den gamle. Men jeg er sikker på at det finnes mange andre poser som er minst like bra som en voksipose ) Jeg tror faktisk det er flott at folk forteller hva som faktisk, for det er ikke alltid like lett å vite hva en skal kjøpe i det enorme markedet der ute!
Gjest Skrevet 7. september 2007 #7 Skrevet 7. september 2007 Jeg tror faktisk det er flott at folk forteller hva som faktisk FINNES(skulle det stå), for det er ikke alltid like lett å vite hva en skal kjøpe i det enorme markedet der ute!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå