Gjest Skrevet 7. september 2007 #1 Skrevet 7. september 2007 Lurer på hva som har skjedd..Moren hadde vært til avhør i 11 timer! Men foreldrene ses fremdeles på som vitner.. Hmm.. Lurer fælt nå på hva som har skjedd
Gjest Skrevet 7. september 2007 #2 Skrevet 7. september 2007 Var snakk om at mora hadde dopa Madeleine....:/
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 7. september 2007 #4 Skrevet 7. september 2007 Herrejesus.. Jeg skjønner ikke at vg gidder å sitere noe fra the sun jeg. Nesten som å sitere fra se og hør det jo...
Carnivale Skrevet 7. september 2007 #5 Skrevet 7. september 2007 ...og folk sluker det rått. *host*kildekritikk*host*
FrøkenSprøken Skrevet 7. september 2007 #7 Skrevet 7. september 2007 Vel, de sa det faktisk på nyhetene i morges også. Ikke noe om doping nei, men om at de hadde oppnådd et gjennombrudd, og at mor hadde vært inne til avhør i 11 timer. Så den delen velger jeg å tro på.
NuttaMi*med 3 små:) Skrevet 7. september 2007 #8 Skrevet 7. september 2007 Det var bare et av spm hun hadde fått, om hun hadde gitt henne noe før hun la seg den kvelden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå