Gjest Skrevet 7. september 2007 #1 Skrevet 7. september 2007 Kl. 14 i dag er det vår tur - endelig Har litt blanda følelser - gleder og gruer meg på engang. Timene dit vil bli laaange
Knætta & Gutteknøtt+Jenteknøtt Skrevet 7. september 2007 #2 Skrevet 7. september 2007 Lykke til Bris!!! Blir kjempestas med ul =0) TRor du det er jente eller gutt der inne? Ikke at det betyr noe men, mange har jo en magefølelse, mener jeg =0)
*Vetlis* Skrevet 7. september 2007 #3 Skrevet 7. september 2007 Jobber du? Hvis ikke kan du jo hvile litt midt på dagen, stå opp, spise laaang frokost og ta en god lang dusj! Så blir det en skikkelig kose dag. Uansett lykke til og kos dere masse !
Gjest Skrevet 7. september 2007 #4 Skrevet 7. september 2007 Det blir kjempespennende!!! Helt sikker på at det går greit. Gleder meg til å høre hvordan det gikk!!
Queen_of_the_road*2_gull Skrevet 7. september 2007 #5 Skrevet 7. september 2007 Åh.. Skal du på UL i dag?? Så kjekt da!!!! Har lyst på en UL til jeg. Er så kos å se den lille!! Gled deg du. kos dere og lykke til. Det er helt fantastisk.
trollemor med hybelboer Skrevet 7. september 2007 #6 Skrevet 7. september 2007 Lykke til, blir spennede å høre fra deg etterpå,
Joy - feb 08 Skrevet 7. september 2007 #7 Skrevet 7. september 2007 Hei Bris! Jeg også! Kl 13.30 på Ahus! Gleder meg!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå